Uken som gikk…

Ukens gladbeskjed… Jeg sto på medikamentregningen! Hurra! Jeg hadde jo ikke trodd noe annet, men SÅ kjekt å endelig få det bekreftet! Jeg sjekket først sensur i går, da en bloggleser etterlyste resultatet i kommentarfeltet, og jammen hadde jeg bestått! Jippi altså <3 Enda en bekymring ute av verden!

Ukens innkjøp… Forutenom disse søte serveringsfat-steinplatene fra Upstairs som jeg viste dere tidligere denne uken, må jeg nevne et råålekkert bestikk jeg fant meg på interiørbutikken “Nr.1” i Kristiansand sentrum. Jeg har jo så mye gull i stuen min, så da jeg var på gaveshopping til Annika fredagsmorgenen, kjøpte jeg likegodt med hjem noe nytt, fancy bestikk til meg selv også. + Noen matchende servietter og en sånn “pommes frites – kurv” i gull. Gleder meg til å vise dere, for det var rett og slett nydelig!

Ukens høydepunkt… Forrige uke var så BRA. Ordentlig sosial og full av hygge. -Men skal jeg velge et par favorittdager så må det bli torsdag og fredag. Torsdag fikk jeg besøk av fine medstudenter, spiste vårruller, spilte spill og nøt dessert hjemme hos meg, og fredagen tilbrakte jeg i to ulike bursdager med jellyshots, synging, og det hele! Lørdagen var forresten også helt magisk. Jeg tror ALDRI jeg vil få nok av skog, bål og grillede bananer.

Ukens film… 1. Limitless med Bradley Cooper og 2. Concussion med Will Smith. To spenningsfilmer du kan se både alene og med kjæresten. Begge skal være på Netflix!

Ukens cravings… Alt som er usunt. Sjokolade & Lakriskuler, hjemmelaget gelé. fruktsalat med masse vaniljesaus, ren sjokolade med karamellbiter i (den smil varianten)… sjokoladefondant.. Haha, jeg trener kanskje bra om dagen, men jeg spiser jammen også.

Ukens sangfavoritter… 1. Astrid S – Breath 2. Zara Larsson – Symphony 3. Zara Larsson – Only You 4. Zedd, Alessia – Stay. Egentlig alle sanger av Zara Larsson. Tror jeg er den jentas største fan.

Akkurat nå… Har jeg ligget som et slakt på sofaen og sovet i en time. Jeg trente ikke engang etter praksis i dag og likevel var jeg helt kaputt etter middagskokkeleringen. Nå skal jeg se og få oppdatert dere, starte på neste post som skal ut i morgen, og så hoppe rett i bingen for å våkne uthvilt til en ny dag i morgen! Hverdagen er kanskje ikke så veeldig spenstig mellom mandag og torsdag, men jeg synes det er helt greit. Trives med A4-livet og jeg altså.

Den nye uken… Blir hektisk! Jeg skal være i praksis fra 08-15.30 til og med fredag, og i tillegg så har jeg en skoleoppgave som skal leveres innen fredagskvelden. -Men når helgen kommer blir det hygge og bare hygge, og det gleder jeg meg veldig til! Fredagskvelden skal gå til ren kos med noen av jentene jeg har vært på gruppe med under studiene i hele høst, og lørdagskvelden skal gå til fest med enda flere fine sykepleierstudenter! Livet er ihvertfall spenstig i helgene!

Hehe, DA skjer det stadig noe <3 
Håper tirsdagen deres har vært bra!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg