Next up – Meeting & Pleasure

God formiddag alle sammen. For en myk start på uken! Jeg har ikke min første praksisdag før i morgen, så i dag sov jeg helt til 08.00 og nøt en god frokost foran tven mens jeg sorterte siste rest av bilag. Nå er jeg på vei til Geirs kontor, og der blir jeg fort i halvannen time. Det er snart to måneder siden sist jeg var innom, så i dag har vi litt å ta igjen! Jeg hadde egentlig et møte i slutten av januar, men da var det altså så kaldt ute at jeg nektet å ta turen til byen, og ba Geir sende meg alt jeg trengte til å gjøre jobben selv hjemmefra i stedet! Det gikk overraskende greit, men det skal bli fint å få litt hjelp av Geirs ekspertise igjen..  


– Veske og belte fra Gina Tricot, Pumps fra Aldo, Ponco fra H&M, Bukse fra Vero Moda –

Etter at regnskapet er i orden tar jeg turen videre til Marianne, og blir der i noen timer for å freshe opp toppen. Herregud som jeg har gledet meg til denne frisørtimen. Det er like lenge siden jeg var hos henne som hos Geir, så hadde det ikke vært for at etterveksten min nesten har samme farge som stripene, hadde jeg virkelig ikke sett ut nå. Håret mitt vokser så innmari fort om dagen, og hyggelig er det!


Jeg starter den nye uken med å dele et antrekk med dere jeg! Jeg bar det i helgen, sånn før snøen lavet ned og gjorde vårhåpet til historie. Neida, det la seg heldigvis ikke, men det var like før jeg felte en tåre her i går. Vi er snart i april og da skal det faktisk være slutt på vintergalskapen i Kristiansand. Jeg vil ut i hagen og sole meg for svarten! Hehe neida, men jeg tror aldri jeg har lengtet mer etter vår og varme.. Til tross for en ukes Marokko-ferie har vintermånedene vært litt for lange i år. Jeg blir så mye lykkeligere når dagene er lyse, varme og lange!

– Ønsker dere alle en sprek mandag –

18 kommentarer
    1. Hei! Jeg skal begynne på sykepleien til høsten, men er fremdeles litt usikker på hvor. Har lenge sett på Kristiansand eller Grimstad, og jeg lurer på hvordan studiemiljøet er i Kristiansand? Har fått mange tips om at det er bedre i Grimstad, men har ikke hørt så mye om hvordan det er i Kristiansand 😀 Jeg vet du svarte på en del spørsmål relatert til studiet tidligere denne måneden, men jeg lurte mer på hvordan byen som studentby.

    2. Litt off topic, men kunne du ha fortalt litt om korleis studentmiljøet i Kristiansand er? Lure på å søke meg dit, så er litt nysgjerrig 🙂

    3. Har du ikke kontakt med foreldrene dine? du blogger kun om dine besteforeldre! Har eksen din fått seg ny dame?

    4. Du er ikke alene om å glede deg til sommeren for å si det sånn! Kjempe fint antrekk forresten! Håper du har fått en fin start på uken!

    5. Så deilig med frisørtime, jeg skal snart selv og leeeengter etter å få ordnet håret! Så resultatet ditt på Snapchat, det var kjempefint 😀

    6. Kaia Matilde: Det er godt å høre det ikke bare er meg :’) Vinteren er laang altså! Tar jo aldri slutt <3 Haha, huff. Skulle jo bare ha flyttet til et varmere sted.

    7. Margrete: Studentmiljøet i Kristiansand er slik jeg oppfatter det veldig bra! Man blir godt introdusert for mulighetene man har helt i starten av uken på omvisningsrunden man får første dag og gjennom hele fadderuken. De har også “stands” ute i uteområdet hele den første uken hvor man kan gå rundt og se litt på hva skolen har å tilby av aktiviteter, festligheter og “klubber” på fritiden. Jeg har ikke tatt del i noe av dette, men har likevel blitt kjent med flere herlige medstudenter i løpet av mitt halvår på UIA :’) Jeg stoortrives, og det er jeg sikker på at du også ville gjort altså 😀

    8. Gudrun Marie: Åh, formen er så gammel at den husker jeg faktisk ikke hvor jeg kjøpte eller fikk fra, men jeg er sikker på at de har sånne små søte på Ikea 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg