– Lazy Sunday Vibes –

God morgen alle sammen, og velkommen skal du være søndag! Ikke vet jeg hva som gikk av meg i går, men det ble bare en time med sofalatskap på meg før rumpen min og jeg dro på Fresh treningssenter og tilbrakte resten av lørdagskvelden der som ca eneste kvinnemenneske. Jeg klarte faktisk ikke å finne roen til å slappe ordentlig av her hjemme, og følte jeg må utnytte denne hellige fritiden min til å svette litt! Jaja, det føltes innmari godt etterpå, og som jeg har sagt så mange ganger før så føler man seg så innmari sprek når man vet at resten av ungdoms-befolkningen er ute og heller nedpå med øl mens du forbrenner fortidens. Hihi! 


Jeg våknet opp med så mye ny, god energi i dag at jeg faktisk har lyst til å gå løs på ukens femte økt her jeg sitter, men det skal jeg bare ikke. I dag skal jeg ikke bevege meg utenfor leilighetens vegger i det hele tatt! Morgentimene skal jeg bruke på å forberede den kommende uken, planlegge en ny uke med læremål for praksis, og sortere litt bilag til morgendagens møte med Geiremann. Det var så lenge siden jeg hadde hørt fra han på fredag at jeg måtte ringe han selv og spørre om han var gått under jorda. Haha! Det hadde han heldigvis ikke, så i morgen venter endelig en time med regnskap og moro igjen.

– Snacks & Scary Movie Sunday – 

Når kvelden omsider sniker seg innpå, skal jeg pakke meg inn i et av mine mange deilige pysjsett, snurre en av skrekkfilmene jeg fikk av tante under forrige Stavangerbesøk, og kose meg med litt sunn snacks! Jammen vel fortjent etter en riktig så sprek uke. Håper dere får en finfin avslutning på uken dere også. Ikke glem ski senere i dag da, dere som følger med på det. Langrenn har ihvertfall en tendens til å bli helgens høydepunkt for min del <3

<3 <3 <3

17 kommentarer

Siste innlegg