– Nature Therapy –

– Bestis og jeg ute på nye eventyr – 

For en nydelig lørdag dette skulle bli da! Fy som jeg har kost meg med min alt for gode bestevenninne. Vi to altså <3 Ler oss skakk sammen. Været har vært helt upåklagelig denne formiddagen, hundene har fått løpe som gale i skogen, og vi har grillet pølser for alle penga. Bananene mine ble forresten også helt RÅ. Åå, dere er nødt til å grille bananer på bål. Fy søren så digg! Bare riv av litt skall på den ene siden, lag et lite snitt, og dytt sjokoladebiter nedi før du pakker bananen inn i aluminiumsfolie. Vips så er årets dessert klar for grilling!



Jeg la dem bare ved siden av bålet jeg, helt til bananen var varm og sjokkisbitene smeltet! Yuuum altså. Jeg må snart se og få investert i en bålpanne også. Det er så mye jeg har lyst til å prøve og kokkelere på bål! Kanskje dere har noen smakfulle tips dere og? Lefser med ost og skinke eller ost, kjøttdeig og noe deilig krydder må jo smake helt fortreffelig ute i skogen en formiddag? Jo, så har jeg lyst på en popcorn-gryte så jeg kan poppe popcorn over bål på tur i vår/sommer. Hihi, jeg så en slik på en blogglesers mystory for en god stund tilbake, men jeg fikk aldri spurt hvor den var fra. Arh! Kanskje de har en på Ebay. Der finnes jo alt..


Kamera ble også med på tur i dag, så her kommer et bildedryss fra de fine skogstimene våre <3 Nå sitter den bål-stinkende kroppen min og jeg i sofaen igjen, og glor på ski. Jeg kjenner jeg er litt sliten etter en hard fredagskveld så de neste par timene skal jeg bare sitte akkurat sånn og slappe av i mitt eget selskap. For første gang på flere uker har jeg ingenting på planen en lørdagskveld, og det er helt.. SKJØNT. Åh, ja til en hel kveld med oppladning <3

Håper du har hatt en like fin lørdag som oss! -Så håper jeg at jeg med disse bildene kan inspirere en sjel eller to til å pakke tursekken og komme seg ut i skogen for å grille bananer med sjokolade allerede i morgen. Hihi!



23 kommentarer

Siste innlegg