One Happy Weekend

God morgen fra Justneshalvøya! Det ble en sen natt på meg i går, men likevel var jeg oppe og hoppet allerede klokken ni i dag tidlig. Kanskje var det solstrålene gjennom soveromsvinduet som ga meg ny energi. Ikke vet jeg, men hvert øyeblikk skal Kristine, hundene og jeg ut på lørdagstur i skogen for å grille pølser på bål. -Og bananer med sjokolade. Endelig skal jeg få grillet de forbaska bananene mine. Haha!  Forrige gang jeg dro ut på skogstur var vel en gang i januar, så nå kjenner jeg at jeg gleder meg helt vanvittig til å tilbringe noen timer utendørs i frisk luft og finvær igjen. -Med to fine dyr og en stykk bestis!

Gårsdagen var forresten helt topp! Jeg kom meg litt sent avgårde, men som jeg koste meg både i den ene og den andre bursdagsfesten! Håper begge bursdagsbarn også følte de fikk en verdig feiring <3 Jeg dro først til Anita og så til Annika, og deretter var planen å ta turen på byen, men dit kom vi oss jammen ikke før klokken var halv to om natten, og ettersom de på sørlandet stenger utestedene klokken to ble dansingen erstattet med et Mc donalds besøk denne gangen også. Hihi! Klagde ikke der jeg satt i sengen min en halvtime senere og tygget på nuggets <3 Nuggets dyppet i majones.. Beste fyllematen. 

Til og med bedre enn denne deilige pestosalaten, og den er god altså! Jeg har delt oppskriften på den mange ganger før, men om dere ikke har fått den med dere, og kunne trenge et deilig lunsjtips så finner dere en av oppskriftene mine HER. 

Et annet tips jeg vil meddele denne lørdagen er disse lakris & sjokoladekulene.. Er det noe jeg craver av snoperier i disse dager så er det dette her. Wooow, så gode de er! Det kjennes som en liten festbombe i munnen hver gang jeg tygger på en. Tenk at kombinasjonen av sjokolade og lakris kan være så god? Disse kulene fås kjøpt i utallige varianter på både blomsterbutikker og interiørbutikker i byen, og alle sammen er like gode spør du meg. Siri og jeg var på gaveshopping i sentrum sammen i går, og da gikk jeg til innkjøp av en boks med sjokolade/lakriskuler hvor salt karamell var i kjernen, og nei… dere må bare ta ansvar og smake selv en dag…

Ville bare titte innom for å skravle litt, samt ønske dere en deilig lørdag! Nyyyyt finværet. Ihvertfall dere som har vært like heldige som oss i sør. Bestis kommer og henter meg hvert øyeblikk her så nå skal jeg få på turbuksen, tursko og lue! Jeg har ikke vært utenfor døren enda, men jeg krysser fingrene for litt vårvarme jeg denne formiddagen. Vi er jo godt over halvveis i mars måned nå!  

<3 Vi sees igjen her litt senere i dag!

14 kommentarer

Siste innlegg