– Table For Four –

– Preparing for a girlsnight – 

Riktig god fredagsmorgen alle sammen! Jeg skulle egentlig ha vært på “jobb” både i går og i dag jeg, men ettersom jeg ble litt overivrig da jeg lagde vaktlisten min og satte meg opp på 20 for timer for mye, ble jeg bedt om å kutte bort et par dager. Jaja, vips så ble det mer tid til forberedelser for middagsgjester i går! Gud så koselig med litt besøk igjen her i heimen. Vi var fire sykepleierstudenter hjemme hos meg, og på tallerknene serverte jeg deilige vårruller med en waay too spicy wok til! Haha, sånn går det når man bare øøser på med pepperen, og glemmer å smake til! Neida, men det var faktisk veldig godt til tross for at tungene brant <3 


Til dessert hadde vi gelé i glass toppet med en god dæsj vaniljesaus, og med bordet ble vi jammen sittende i over tre timer og skravle. Eller skravle, le og spille “politisk ukorrekt”. -Et ufattelig grovt spill som jeg må konkludere med at egner seg best til alkoholiserte kvelder. Hehe, neida jeg kan egentlig ikke si det heller, for jeg lo så tårene sprutet av enkelte setninger i går, men det er definitivt litt fjortishumor uten vin i glasset. 

Tenkte bare jeg skulle dele noen bilder fra selve bord-pyntingen min før bildedrysset fra selve kvelden kommer! Åjada, jeg knipset for alle penga i går. Var ikke innpakningen på karaffelen min søt forresten? Jeg fant den på Upstairs i går og var sikker på at det sto “You CAN dine without wine” på den. “Yes”, tenkte jeg. Passer perfekt til en kveld hvor bare saft skal serveres.. Kan tro jeg følte meg snytt da jeg oppdaget t’en på slutten der. Jaja, søt var den uansett, og husker jeg riktig så kostet den bare rundt femtilappen!

Servietter, steinplater og stjerner er forøvrig også fra Upstairs!

9 kommentarer

Siste innlegg