Pizza every sunday!

Hallo søndag! Har dere hatt en like fin helg som meg? Arh, hvorfor går disse dagene så innmari fort? Jeg kunne trenge en søndag til før mandagen i morgen.. Jaja, jeg har gjort så mye hyggelig de siste dagene at jeg definitivt har fått utnyttet fridagene mine godt. I går var jeg faktisk i bursdag til Christoffer ute i vågsbygd! (Kjærleiken til bestis). Dermed ble jeg altså sittende der og kose meg fra ettermiddag til midnatt! Planen var vel egentlig å ta turen videre på byen også, men jeg var så trøtt i trynet da klokken slo midnatt at jeg bare ble nødt til å kapitulere. Mens alle de andre trasket avgårde til utestedene, dro cheesburgeren min og jeg med en taxi hjem til justneshalvøya hvor senga tok meg gooodt imot. Haha, helt nydelig var det <3 

I dag har formen vært strålende! Jeg var oppe og hoppet allerede klokken 09.00 og i gang med prosjekt “pizzabaking”. Jepp! Søndagen er blitt min faste pizzadag, og selv om jeg ikke engang hadde mais i hus denne morgenen, ble det en brukbar variant ut av denne også. Mmm! Hjemmelaget pizzabunn, Heinz bbw-saus, kjøttdeig, mais, cashewnøtter og ost. SÅ enkelt, og så innmari godt både til middag og kald skolelunsj. Oppskriften finner dere HER. Jeg har bare byttet ut kyllingen med kjøttdeig i dag. Begge deler smaker like godt!  

– Hjemmelaget søndagspizza –

Ellers har jeg hatt flinke Hannemor på fotobesøk igjen i dag. Planen var vel egentlig å knipse en hau av antrekksbilder til dere, men været spilte ikke helt på lag, så det tar vi igjen til onsdag når solen forhåpentligvis popper frem igjen. Dette med lys har virkelig alt å si, og vi kan da ikke bare nøye oss med noe “halvveis” her på bloggeriet. Nei, nei. Skal det være så skal det være! Hehe.

Jeg har fader meg klart å gå glipp av både dagens og gårsdagens skirenn denne helgen, så nå skal jeg gråte en liten skvett over det, før jeg setter meg ned for å planlegge den kommende uken. Jeg har fått i oppgave av veilederen min å sette meg noen “ukesmål” før hver mandag i praksis, så disse skal jeg sitte og fintenke på i kveld. Håper det står bra til med dere alle, og tusen takk for alle fine kommentarer dere legger igjen om dagen. Dere virker så glade og fornøyde med alt jeg publiserer her inne, og det gjør meg så motivert og glad!

Hurra for fine blogglesere altså <3 Slapp av, og nyt søndagskvelden dere!

21 kommentarer
    1. Malin H: Ja det må du! Det er ikke så mange som kommer på at bbq kan brukes istedet for tomatsaus, men det er altså helt nyydelig! 😀 Tusen takk Malin. Det må du og ha!

    2. Et pizzatips er å varme opp steinen før du tar pizzaen i ovnen, da blir bunnen enda bedre! 🙂 Ta steinen inn i ovnen, sett ovnen på full guffe i en time før du legger pizzaen oppå steinen. Kan være litt knotete å få pizzaen oppå steinen uten å ta steinen ut så anbefaler å kjøpe pizzaspade til dette 🙂

    3. Åh, det så utrolig godt ut!
      Gleder meg til å eksprimentere litt på kjøkkenet hos mannen når det er ferdig oppusset! I mellomtiden nyter jeg godt av et par av oppskriftene dine altså 🙂
      Ha en flott kveld, og en enda bedre ny uke <3

    4. Kan du skrive et innlegg om hvordan en vanlig dag for deg i praksis ser ut? Altså, hva du gjør både på dagvakt og kveldsvakt?

    5. De hvite nike-skoene dine som du har skrevet om i tidligere innlegg, bruker du disse for trening på senter og annen type trening? Eller bruker du dem mer til hverdag?
      Jeg har de samme skoene, men er usikker på om de er god å bruke når jeg springer på mølla og annen trening 🙂

    6. Anja: Planen var egentlig å bruke dem på trening, men jeg har ikke trent så mye siden jeg kjøpte dem så jeg har bare brukt dem til hverdags så langt. 🙂 Men jeg tror det er treningssko altså! Eller begge deler? 🙂

    7. Une Sesilie: Tusen takk! Det skal jeg huske på til neste gang 😀 Var litt usikker på hvordan det skulle gjøres i dag. Hadde aldri brukt den før denne søndagen ser du 😀

    8. Du vet at pizzasteinen din ikke har noen effekt når du ikke varmer den opp først xD er bare et kjapt googlesøk for å finne ut hvordan du skal bruke den. Sett den inn nederst i kald ovn, skru på full guffe, sett pizzaen inn etter en god stund og la steinen avkjøles i ovnen igjen. Ellers sprekker den. Den skal heller ikke vaskes med såpe eller lignende. Veldig dumt hvis du ødelegger steinen fordi du ikke setter deg inn i hvordan den skal brukes 🙂 lykke til neste gang, pizzaen blir supergod ved rett bruk.

    9. Kan du ikke legge ut et innlegg om kjærlighetssorg eller parforhold tips? Du har mange tenåringer som leser bloggen din daglig, og alle setter pris på litt råd, hvertfall fra deg som har hatt to samboere. Det kan ikke være lett å legge bak seg. Eller et innlegg og hva som skjedde mellom deg og xn din, det er et stort spørsmål!
      Setter stor pris på bloggen din 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg