Weekend, where did you go

Herlighet da, som timene har løpt fra meg denne helgen! Dette skulle jo være to rolige, avslappende lade-opp-til-praksis-dager! Den gang ei… Aller først: fremføringen gikk som det suste på fredag! Jeg har kanskje ikke noe karriere innenfor film og skuespill, men vi besto ihvertfall oppgaven vår, og DET var en gladmelding å få det. Nå er vi faktisk ferdige med nesten all undervisning for hele vårsemesteret 2017, så nå gjenstår bare praksis før mitt første år på universitetet er gjennomført! -Vel og en mai måned med intens eksamenslesning da. SKÅL for det!

 I går hadde jeg Hannemor aka drømmefotograf på besøk hele formiddagen, og knipset en bråde fine bloggbilder til dere, så NÅ blir det kvalitetsinnlegg her inne igjen vet dere. Ah, det er altså så nydelig å få litt fotohjelp i blant! Denne uken har kanskje vært den mest hektiske i hele år, og det har definitivt gått utover blogginnleggene også, men sånn har det bare vært nødt til å være. Heldigvis er ikke alle uker like travle <3

Jeg skulle gjerne ha gått løs på redigeringen med en eneste gang i går, men like etter bildeknipsingen måtte jeg hive meg på første buss til byen, gå til innkjøp av vin og haste avgårde til klinikk Nova for en real fest! Først sto ett event for tur, med fine folk og bobler i glasset, og da sistnevnte var tømt dro vi videre til et nytt event på favoritthotellet “Ernst”, hvor vi fikk så mye gratis alkohol at jeg kunne ha strøket med lenge før klokken slo 21.00.. Hadde det ikke vært for at mine 24 år har lært meg når man skal begynne å si neitakk! Haha. FOR en kveld. Jeg koste meg glugg og knipset en hau med bilder, så et stemningsdryss fra dette kommer og senere i dag.


Nå skal jeg få i meg en bedre frokost og lade opp til 5-mila på Nrk. Gud som jeg har gledet meg til den etappen der. Jeg har gått glipp av omtrent hvert eneste skirenn hele denne uka, så i dag SKAL jeg få det med meg. Heia Northug!! Været er virkelig helt ufyselig her i dag. Det snør i alle retninger og er rene stormen utenfor stuevinduet mitt, så i dag skal jeg faktisk ikke sette føttene utenfor døra. Bare kose meg med ski, god mat, blogging, og forberedelser til morgendagen. Jeg er så spent på hvordan min første dag på sykehjem blir! 

Håper det står bra til med dere alle <3

13 kommentarer
    1. Lykke til med praksis! Startet selv forrige uke, og har det veldig bra så langt. Er positivt overrasket. Gjelder bare og være nysgjerrig og være med på det du kan av prosedyrer, legevisitter og det som skjer for å lære mest mulig. Og ikke minst ta deg god tid med pasientene og snakk med de. Merker virkelig hvor mye det gjør og hvor glade de blir <3

    2. Så godt å høre at det gikk bra med fremføringen! Og masse lykke til i praksis 🙂 sikker på at det passer perfekt for deg som er sånn et omsorgsmenneske 🙂

    3. Anonym: Tusen hjertelig! Er så spent så denne hjalp litt på nervene 😀 Herlig å høre at du trives så langt. Jeg skal definitivt ikke glemme å ta meg god tid med dem. De neste åtte ukene skal bli så spennende 😀 Masse lykke til videre til deg også!

    4. Er du eneste student på ditt sted eller er dere flere? Likte veldig godt praksisen min jeg men var glad vi var flere på samme sted. Det gjorde pausene litt bedre og ikke så kleine 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg