School Project – Done!

Du vet du har valgt riktig studie når de seks timene du tilbringer innenfor skolens vegger er de beste fra hele dagen. I dag var ihvertfall en sånn dag! Jentene og jeg bestemte oss for å lage video til morgendagens muntlige presentasjon, og jeg har altså ledd så mye av denne filme-prosessen at det gjør vondt i alt jeg har av magemuskler. Åh, resultatet ble definitivt alt for kleint til at jeg vil dele det med alle dere 10 000 blogglesere, men det ble ihvertfall et resultat ut av det! Et ganske morsomt et også! Hehe, nå krysser vi bare fingrene for at læreren godkjenner så vi omsider kan ta oss en etterlengtet helg. -For fy søren for en uke dette har vært!  


Fine Ida <3 Hun der skal det bli en Real sykepleier av! Jeg forsov meg til morgenen i dag, knuste glasset på min splitter nye iphone på vei til busstoppet, og pådro med en heftig rygg-kink i samme slengen, så dagen kunne definitivt ha startet litt bedre, men så kom jeg inn dørene på Universitetet da.. fikk øye på de fine jentene fra gruppa mi, kjøpte meg et sjokoladekakestykke, og vips så var humøret på topp igjen! Jeg skal klappe meg selv så innmari på skuldra når morgendagens fremførelse er gjennomført, og SÅ skal jeg hjem, ta igjen litt bloggarbeid og bare… slappe av. Ha en lat fredagskveld med god mat og hygge på tven. Åh, jeg gleder meg!


Håper torsdagen har behandlet dere fint! 
Dere må gjerne ønske oss lykke til i morgen <3

27 kommentarer
    1. Så flinke dere er! Lykke til i morgen!
      Du er så herlig Marthe, en av de beste bloggerne vi har i norge fordi du er så godhjertet, flink og ordentlig snill!

    2. Hahah, måtte bare komme med et litta tips her, fra en person som hater muntlige fremføringer til en annen. Ta på deg et par briller med litt for sterk styrke, så ser du ikke publikum like godt, hahh! Negativt hvis du skal ha manus da, hhehe <3 Uansett, masse lykke til! Vi heier på deg <3

    3. Anonym: Hahaha <3 Åå, det skal jeg huske til neste gang dersom jeg ikke kan lure meg unna snakkingen ved å lage video da også 😀 Tusen takk <3 Lykkeønskninger trengs!

    4. xplor: Tusen takk Janne! Det går jo som en lek når studiet er så spennende :’) De Boliviabildene dine ser forresten helt magiske ut.. Er så misunnelig på dere turtelduer! Fy fader, nyyyt <3

    5. Dette er ikke studiet eller yrke for å pynte seg opp. Vil anbefale deg å ta av alt av smykker og falske negler også på skolen, spesielt når dere driver med slike oppgaver. Da ofte vurderingen går på hygienen til dere som sykepleiere. Dere jobber med aktuelle situasjoner dere kan møte ute i jobb. Og da skal ikke fru Hansen måtte få infeksjon av pleierens bakterier under falske negler, eller få en hudavskrapning pga ringer. Bare er lite tips. Eneste smykke en sykepleier skal bære, er rene hender.
      Lykke til videre Marthe!

    6. Deltok du på fadderuken? Gruer meg til denne perioden, da jeg ikke drikker. Er redd for å ikke komme godt inn sosialt i klassen om jeg ikke deltar.

    7. Anonym: Nja, jeg deltok bare på et par av dagene så jeg var ikke med på halvparten av opplegget engang, men det gjør virkelig ingenting. Man blir alltid kjent med noen i løpet av skoleåret likevel så ikke tenk på det. 🙂 Fadderne pleier også å være flinke til å passe på at det er noen arrangement for de som ikke drikker også! 🙂

    8. Sykepleierstudent: Vi fikk klar beskjed om dette av lærerne våre i høst, så jeg er godt informert, men akkurat i vår har vi ikke hatt noe praktisk undervisning, så inntil praksis starter kan man jåle seg så mye man vil 🙂 Jeg tok akryl-negler for tre uker siden så jeg rev dem ikke av bare for en film, men både de og smykket skal selvfølgelig av til mandag 🙂

    9. Åå, du kler sykepleierdrakta godt. Husk at når du skal i praksis at du tar t-skjorta utenfor buksa, ellers så ser det litt uprofesjonelt ut – et godt tips, ei venninne gjorde det av meg, og ble sett på som jålebukken :/
      Stå på videre<3

    10. Kan du skrive et inlegg om hvordan du mener et sunt forhold burde være, hvordan man kan se om forholdet er rett eller hvordan man burde føle seg og slikt? Virker slm du har et veldig sunt syn på akkurat dette 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg