Antrekk – 230217

God kveld, god kveld fine dere! Nå, har dere sittet like anspent som meg og heiet frem nordmennene på ski? Himmel, jeg mister seriøst alle hemninger når Northug gjør det bra eller har flaks nok til å gå videre på håret. Det er vanvittig mange flinke nordmenn altså, men det er bare en favoritt i mine øyne, så nå gleder jeg meg bare til 5 mila jeg. Åh, hvorfor starter VM fem dager før eksamen da? Dette her går jo aldri bra…


Joda, det er enda litt tid igjen! Jeg må bare ta meg sammen og regne som en helt i helgen. I dag har jeg kost meg glugg hos farmor og farfar helt siden klokken 12.00. -Fått servert lammestek til middag, kake til dessert og nei.. Stavangerlivet er fint altså! Fyrt i peisen har vi og gjort så nå sitter jeg innpakket i tepper og nyter synet av varme flammer <3 I morgen reiser jeg tilbake til Kristiansand igjen, og da blir det en stund til neste besøk, så disse siste timene nytes til det fulle. Håper dere utnytter hver time av denne deilige vinterferien dere også! Dere som er så heldige å ha den da.


– Jeans fra Vero Moda, Skjorte og veske fra Gina Tricot, Jakke fra Bikbok, Sko fra Nelly –

15 kommentarer
    1. Leste innlegget ditt om tips til ting å gjøre for de eldre på eldrehjem! Gud som jeg håper mine kjære får hjelp og kjennskap til en så nydelig person og pleier som deg, den dagen det trengs <3 Stå på i praksisperioden din, heier på deg <3

    2. Hei! Jeg håper virkelig du svarer på spørsmålet mitt, det ville vært til stor hjelp 🙂
      Jeg har over mange år slitt med en spiseforstyrrelse og er endelig på bedringens vei! Jeg veide meg i dag for første gang på lenge og har endelig klart å gå opp i vekt, og det med stolthet 🙂 Jeg ønsker ikke å ha et konkret forbilde å måle meg etter for vi er alle forskjellig, men likevel vil jeg bare si at jeg syntes du er veldig fin <3 Jeg veier i dag 46kg, og det eneste jeg lurer på er om du tror jeg er mye større enn deg i dag bare basert på vekt eller om du syntes det er mye? 🙂
      Ha en fin helg! Klem

    3. Hei! Jeg syns sykepleie høres spennende ut, jeg vurderer å starte på det til høsten i Kr.sand. Nå grubler jeg mye på om jeg skal søke, men jeg kjenner ingen som går der. Kan du lage et innlegg om opplegget på studiet? Dine personlige meninger
      Hilsen Anna Aa

    4. Linn Viktoria: Heisann! Leit å høre om spiseforstyrrelsene dine Linn Viktoria. Håper virkelig du er på bedringens vei, for den sykdommen må være fryktelig slitsom å leve med <3 Jeg vet ikke helt om jeg forsto spørsmålet ditt, men om du er ute etter å veie like mye som meg, så må du nok spise enda litt mer og gå opp noen kilo til 🙂 Jeg har ikke så lyst til å skrive på bloggen nøyaktig hva jeg veier i tilfelle noen lar seg påvirke av det, men jeg kan ihvertfall si at jeg veier over 50. Ikke glem at vekten bare er et tall da! Er du 10 cm høyere enn meg så vil du se akkurat like slank ut selv om vekten viser 60+. Når jeg er på mitt sprekeste så veier jeg som regel noen kilo ekstra pga mer muskler, og det er jo baare gull! 🙂

      Lykke til fine deg! Om du så bare skulle være 150cm over bakken, er ikke 46 kg mye. Kroppen din har nok lyst på noen kilo til <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg