S-N-A-P-S

Da var kofferten pakket og jeg på vei hjem til favorittmenneskene! Eller ihvertfall om en liten halvtime! Jeg skulle egentlig ha oppdatert dere med en andre søndagspost i går, men jeg klarte rett og slett ikke å løsrive meg fra matteoppgavene. Haha! HVA skjedde? Jeg tror jeg knakk en kode eller to for plutselig ble oppgavene bare enklere og enklere og vips så var alt av gamle eksamensoppgaver unnagjort. JAY!! Lenge leve mestringsfølelsen altså <3 En uke til med oppgaver nå så er jeg fader meg klar jo! 

Sykepleier-studielivet er virkelig ikke så verst altså.. Til dere som spør hvordan det går, og om jeg føler det er overkommelig: Javisst! Jeg føler jeg lever livet som bare det.. Jeg har reist på ferie en uke midt i skolehalvåret, jeg koser meg med venninner flere kvelder i uken, og finner på noe gøy omtrent hver eneste helg, og likevel får jeg tid til å både gjennomføre skoleoppgaver, lese til eksamen, blogge, trene, bake og lage meg ordentlig gode middager! Det blir nok mer hektisk etterhvert som praksistiden starter, men langt dette semesteret må jeg si at livet har vært en liten fest <3 Unner alle og enhver å kjenne på at veien en har valgt føles så BRA.

Det er lenge siden jeg har kjørt et “my latest snaps” innlegg her på bloggen, så nå kommer det et bildedryss av mine siste snapshots! Følger du meg ikke allerede på snapchat så må du veldig gjerne legge meg til nå: Martheborge heter jeg der. Jeg blir bare mer og mer begeistret for denne kanalen jeg, og hadde faktisk åpen snap i to hele måneder inntil for et par uker siden, men akkurat nå har jeg lukket den for en liten periode igjen. Skal passe på å åpne den igjen om ikke så alt for lenge til så jeg (forhåpentligvis) kan få tittet på litt snaps fra dere, og sett de fine fjesene deres!  

Martheborge altså! Follow follow <3
Ellers må dere ha en finfin mandag alle sammen! 

19 kommentarer
    1. Du er så flink på Snap Chat fronten, Marthe! Alltid noen fine bilder! Kos deg masse i Stavanger! Du fortjener virkelig en liten ferie nå!

    2. Så hyggelig å høre at du trives med studiet! 🙂 Jeg bare lurer på hva du tenker i forhokd til å skulle jobbe turnus gjennom “hele” arbeidslivet? Jeg har alltid hatt en stor drøm om å bli jordmor, men er usikker med tanke på alt det innebærer rundt nattejobbing, høytider osv, i forhold til et familieliv..

    3. Åå så godt å høre at livet som sykepleierstudent ikke er så ille!! Trives du godt på UIA, hvordan er studiemiljøet? Er det lett å få relevant jobb ved siden av sykepleiestudiet?
      Har veldig lyst til å starte på sykepleie til høsten, kanskje i Kristiansand også! Gøy å høre litt om andres erfaringer 🙂

    4. Vil berre seie at bloggen din er super, Marthe! Alt er så gjennomført og har høg kvalitet. Og så verkar du som ei fantastisk herleg jente 🙂

    5. Mathilde: Heisann! Ja jeg trives veldig godt 🙂 Nå har jeg jo en god del venninner her i byen utenom studiet også, og det er stort sett de jeg treffer på fritiden, men det er utrolig mange av “tilflytterne” som har funnet tonen i klassen og som finner på hyggelige ting sammen til stadighet så dersom du er interssert i å delta på sosiale ting sammen med medstudenter så er det en del arrangementer som både UIA og bare sykepleier-kullene arrangerer også 🙂 Vi har blant annet stipendpils første torsdag etter stipend hver måned og da samles alle som vil fra sykepleierstudiene seg på Harveys utested, har quiz, leker og moro! 🙂 Om det er lett å få jobb ved siden av studiet vet jeg ikke, men du hadde ihvertfall klart å HA en jobb kombinert med lesingen. Så lenge du holder deg unna for mye tv og serie-titting så har døgnet flere enn nok timer til å kunne få til det meste 😀

    6. Hvis du har løst alle gamle eksamensoppgaver fra UIA og trenger nye til og øve på så skriv følgende i søkefeltet i google :eksamensoppgaver medikamentregning med fasit

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg