Treningsplan for vinterferien

God morgen alle sammen, og hei søndag! Jeg kan nesten ikke tro det, men formen kunne ikke ha vært bedre i dag! De må ha puttet noe magisk i den burgeren jeg inntok som nattmat.. Jeg var først hjemme rundt 02.00 i natt, og fire timer senere fant jeg meg selv sovende i sofaen med en halvspist burger på brystet. De hvite sofaputene hadde jeg også delt med, så nå kjører vaskemaskinen på full guffe her. Det er heldigvis ikke første gang jeg har hatt hvite sofatrekk i stuen min, så dette vil jeg faktisk si jeg er ganske så dreven på. Hehe! 08.00 var jeg oppe og hoppet til morgenen i dag og etter å ha slettet et par kleine snapchat-videoer, satte jeg søndagsmusikken på høytalerne og fylte vaskebøtta med grønnsåpe. Ah, hva en strøken leilighet kan gjøre med en <3

Nå lukter det superfriskt og godt her, så nå skal jeg se og komme meg i dusjen selv også, for om få strakser står bestis på døren med hundene sine, klar for å dra ut på søndagstur! Solen skinner som aldri før utenfor, så denne dagen må vi bare benytte oss av. Matteoppgaver skal også løses, men ikke før solen er gått ned og pizzaen står i ovnen. Dette blir en finfin dag <3

– UKENS TRENINGSPLAN –
Mandag:  60 minutt styrke på hele kroppen
Tirsdag: FRI
Onsdag: 45 minutters langkjøring med lav puls
Torsdag: 60 minutters powerwalk i skog + mageøvelser
Fredag: FRI
Lørdag: 45×15 sekunders geriljaintervaller på mølle
Søndag: 55 min bodypump gruppetime Fresh 

I morgen er endelig vinterferien her, og til den har jeg laget meg et treningsprogram som skal gjennomføres både i Stavanger og Kristiansand. Gleder meg til å få pumpet litt muskler før avreise i morgen tidlig, og deretter nyte noen løpeturer i frisk luft rundt skogsområdet til bestemor og bestefars crib. Det er kanskje ferie, og tid for å hive innpå med litt ekstra bestemormat, men litt aktivitet vil jeg også se og få flettet inn i timeplanen <3

Ønsker dere alle en produktiv søndag! 
Bruk den til å planlegge den kommende uken <3

23 kommentarer

Siste innlegg