Bitt av bakebasillen

Å du deilige lørdag! Alarmen min sto faktisk på 06.30 i dag, og siden har det jammen gått i ett med bildeknipsing og ren hygge! Ettersom min egentlige bloggfotograf “Hanne” var reist hjem på vinterferie denne lørdagen, booket jeg bestis til en to timers fotoseanse hjemme i stuen denne formiddagen. Hihi! Det er så kjekt med venninnehjelp! Ikke vet jeg hvor mange bilder vi knipset, men minuttene bare fløy avsted og vips så var det tid for vinshopping i byen med to nye venninner! Åh, så koselig å bare traske rundt i sentrum på lørdagen, få unnagjort litt ærend, og spist lunsj på byens splitter nye Italienske restaurant. Ja til flere sånne formiddager!


La Famiglia er definitivt et spisested å anbefale dersom du bor i sør eller tenker å ta turen i nærmeste fremtid. Wow, for en koselig atmosfære. Jentene bestilte hver sin pizza mens jeg gjorde mitt beste med å fullføre en gigaporsjon spaghetti med skalldyr, og alt sammen smakte bare himmelsk. Absolutt et sted jeg skal ta turen flere ganger fremover <3 

Nå skal jeg komme meg i dusjen og gjøre meg klar for en festlig lørdag. Vår kjære Victoria og mannen er kommet hjem til Kristiansand for helgen, så i dag skal vi skåle og danse litt alle mann! Kanskje jeg til og med orker en bytur denne natten. Tja! I kveld skal jeg faktisk ha som mål å være våken helt til utestedet stenger. Hehe, dette blir spennende <3 Kan banne på at dere vil holdes oppdatert på den gjennom kleine snaps de neste åtte timene.. (Beklager på forhånd).


– Chocolate Cupcakes For The Weekend – 

I går hadde jeg en ordentlig kosekveld her hjemme. Jeg bakte noen suupersaftige sjokoladecupcakes med en frosting som seriøst bare smeltet på tungen.. Den minnet faktisk litt om sjokolademousse på smaken. Nom nom nom! Oppskriften skal jeg dele med dere en annen dag. Nå tenkte jeg bare dele noen fristebilder i første omgang. Hehe! Jumpsuiten jeg har på meg er forresten et år gammel, og fra Vero Moda, og chokeren lagde jeg selv av noe hvitt stoff jeg hadde liggende.


Ha en deilig lørdagskveld alle sammen!

16 kommentarer
    1. Hei 🙂 Jeg har jo skjønt at du har mye erfaring med Beagle og at du selv ønsker deg dette. Jeg har en hund fra før av, men skal nå kjøpe en til og vurderer Beagle. Kan du fortelle meg litt om de i forhold til jaktinstinkt? Skulle du brukt din til dette, eller som en familiehund? Og hvordan er de i forhold til lukt? Lukter pelsen veldig hund, og vondt når den blir våt, eller er det ganske luktfri? 🙂 Håper på svar!!

    2. For noen søte cupcakes! Hadde vært fantastisk å få en oppskrift på de ja <3
      Hvilken neglelakk har du på disse bildene? Den var såå fin!

    3. Sykt kul jumpsuit!!!!! Kan jeg spørre om noe litt teit? Jeg syntes sånne jumpsuiter alltid viser trusa på en måte, de blir så gjennomsiktig. Har du noen tips?:)

    4. Kristin: Heisann! Jeg har i grunn ikke så veldig mye erfaring med rasen. Jeg har bare passet en beagle noen ganger og forelsket meg helt i den så sånn bestemte jeg meg for at jeg en dag skulle ha meg en selv 🙂 Jeg tror du kan velge litt selv hva du vil bruke hunden til, men dersom du ikke skal ha den til jakt så bør du kanskje ikke kjøpe en som er avlet opp med årets jaktgemytt. Instinktet er der nok uansett, men jeg har hilst på flere som bare har rasen til familiehund/kos og det fungerer og 🙂 I forhold til lukt så er pelsen så kort at jeg ikke synes de lukter vondt i det hele tatt <3

    5. Maria: Ingen teite spørsmål her i gården 😀 Hehe, ja min er også litt gjennomsiktig, men så lenge du går for en truse/string i litt nude-farge så pleier det å gå fint altså 😀

    6. Ååå, du frister meg så mye her inne atte hjelpes! Disse så superdigge ut, og jeg gleder meg til oppskriften altså <3 Håper du har en nydelig søndag!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg