Friday Lunch Bowl

Åh, YUM sier man til dette! I dag har jeg latt meg inspirere av en frokostbolle som jeg fikk servert under ferien i Marokko! Den ene morgenen fikk bestis og jeg utdelt hver vår skål med vaniljeyoughurt, banan, granola og honning og den kombinasjonen der var bare helt… ja syk. Det smakte rett og slett som en dessert, så etter skoledagen min var over i dag, gikk jeg for å kjøpe et par bananer, litt yoghurt og noen andre ingredienser som jeg tenkte kunne passe perfekt til en deilig lunsjbolle! De små, mørke sjokoladebitene kan dere bare sløyfe for de hadde jeg bare på for utseendes skyld. Bollen hadde smakt nøyaktig like godt med bare banan, yoghurt, crunchy granola, og en god dæsj peanøttsmør. –Varmt peanøttsmør.. Mmmm!! 

Du trenger: 1. 1 banan 2. 1 ss peanøttsmør litt varmet i mikro 3. 6-7ss vaniljeyoughurt 4. En hånd granola


Har dere noen spennende planer for de neste par dagene? Det er jo blitt helg alt! Jeg skal bare sitte med nesa i regneboka hele både fredag og søndagskvelden, men morgendagen er satt av til litt hyggelig bloggfotografering, baking av flere cupcakes *kremt* (har spist opp alle de forrige), og en lørdagsfest med jentegjengen. Det blir bra! <3 Ellers har jeg en koffert å pakke til vinterferien med familien. Kan nesten ikke vente med å se dem igjen nå! 

Beste lunsjbollen jeg har spist siden Marokko! 

7 kommentarer
    1. NAM, det så godt ut<3
      Kjekt med en dag fri fra puggingen, håper du får en fin vinterferie med familien 🙂
      Her har jeg ingen spennende planer.. Kjæresten har mått dratt bort, og blir borte i 30 dager. Ganske tøffe tider.. er i tillegg 31 uker på vei. Siste jeg vil er og være alene i over fire uker nå under graviditeten. Ikke nok med det, så har jeg ingen venner som stiller opp. Så her ligger jeg bare i senga og feller tårer og sånn blir det vell i lang tid fremover..

    2. Det ser helt himmelsk ut! Skal jeg teste ut til frokost i morgen! Kos deg med studiene! God helg!<3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg