– Throwback tuesday –

– Pics from one week ago – 

Til dere som sitter og leser blogg på alle hjerters dag: Her kommer et nytt bildedryss fra nøyaktig en uke siden! Jeg vil så innmari tilbake at dere ikke aner det engang, og etter å ha fortalt om hele reisen til jentegjengen tror jeg vi er flere som har fått lyst til å ta turen hit. Hihi, jeg sitter enda på noen få bilder igjen herfra, og har også fått utdelt en rabattkode fra luksushotellet som vi oppholdt oss på under uken vår. -Bare sånn “stay tuned” til dere som kunne tenke dere å booke en tur hit med Munga i nærmeste fremtidi! Litt billigere luksus skader vel aldri? Dersom det skulle være noen spørsmål rundt ferien, stedet, kulturen, spisestedene.. eller ja.. you name it, så må dere gjerne også slenge igjen disse under her! -Så skal jeg besvare alt sammen i en egen bloggpost.

Nå skal jeg hive på treningstightsen og komme meg avgårde på Fresh. Ble så glad for å se at de holder åpent helt til 23.00 for jeg har faktisk ikke rukket det før nå. Timene bare flyr om dagen, men det gjør de vel hos alle.. Kan faktisk ikke huske sist jeg opplevde å kjede meg. Herlighet, det må være år siden når jeg tenker meg om.

– Hugo & Tarik, snilleste mannfolka – 


Håper dere har en nydelig valentines day. Klem og kos på alle dere er glade i, send på hyggelige meldinger til deres kjære, og sleng ut noen fine ord til en fremmed eller to. Det har jeg gjort denne dagen, og jammen fikk jeg noen i retur og <3  



<3 <3 <3 

20 kommentarer
    1. Nydelige bilder!
      Anngående reisen lurte jeg på:
      1. Var det god mat der og hva er typisk mat for landet?
      2. Hvilken serverdigheter anbefaler du å besøke?
      3. Hvor varmt pleier det å være der om sommeren?

    2. Hei 🙂
      Litt utenfor innlegget..men jeg så i et tidligere innlegg de rosa skoene fra HM. Jeg finner de verken på nett eller butikk. Vet du om de fortsatt selges, og har du sett de på nettsiden?
      Helene

    3. Helene: Heisann! Ja, jeg så dem senest i går på H&M 🙂 Det er ikke sikkert de har dem over alt, men i Kristiansand er de ihvertfall å finne på Markens shoppingsenter <3

    4. Hei!
      Jeg og kjæresten min vurderer sterkt å reise til Marokko en langhelg, onsdag til søndag i mars. Men finner bare flybilletter som er langt fra deres reisetid og pris. Lurer på hvor dere bestilte billetter, og hvordan dere fikk dem til så gunstig tid og pris:)
      Var dere i tvil om hvilken by dere skulle til? Virker som det er mange spennende byer i Marokko. Lurer også på hvordan dere ordnet surfekurset. Var det noe dere bestilte på forhånd eller der nede? Er det kurset dere hadde å anbefale? Vi kunne tenke oss et kurs som går over en dag bare. Så lurer jeg også på hvordan det er å komme seg rundt i Agadir? Er det korte avstander, eller brukte dere mye taxi/buss e.l.?
      Hadde også vert supert om du kommer med generelle tips til steder som må sees og restauranter som bør besøkes. Er gull verdt å høre andres erfaringer:)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg