Valentine treats for myself

God tirsdagskveld alle sammen, og happy valentines day!! Dette er definitivt en av de koseligste dagene jeg vet om. -Ja, selv når jeg ikke har noe kjæreste å skjemme bort. Jeg har unnet meg noen nyheter i undertøysskuffen likevel jeg, bakt røde velvet-cupcakes med kremost-frosting og ja… rett og slett bare kost meg i mitt eget selskap med musikk på høytalerne. Mihi! Planen var vel egentlig å dele oppskriften på disse kakene også med dere i dag, men det rakk å bli mørkt før jeg fikk frostingen klar, så nå får de stå og se fine ut på kjøkkenbenken til det blir lyst igjen i morgen tidlig så jeg kan få knipset noen bilder av dem til dere da i stedet <3 Jeg har ihvertfall fått snikspist på én av dem, og yes! De ble akkurat så gode som jeg hadde håpet! Hurra for det <3

Alltid litt spennende når man prøver seg på noe nytt vet dere. Nå tipper jeg at mange av dere sitter midt i en romantisk middag eller en jentekveld med film på skjermen og iskrem på bordet. Hehe! Jeg har hatt så mange koselige kvelder med jentene mine allerede den siste tiden at i dag gjør det meg ingenting å skulle sitte hjemme med jobb og skole. Dessuten skriker kroppen min etter en treningsøkt, så en svettetime på fresh venter også hvert øyeblikk. Ah, så digg det skal bli å kjenne magemusklene brenne litt igjen <3

Jeg har lenge vært på utkikk etter noen nyheter til undertøysskuffen, men har gått tomhendt ut fra den ene butikken etter den andre i flere uker nå. -Men i dag! På selveste valentines day fant jeg endelig noen skatter fra undertøysavdelingen til Lindex. Jeg blir ofte overrasket over hvor mye classy og fint de har der inne. Selv for oss med melonstørrelse! I dag var det disse tre settene som fikk bli med hjem, og de satte alle sammen som et skudd på. Den sorte bhen prøvde jeg faktisk ikke på før jeg kom hjem, men den skulle visst vise seg å være den lekreste av dem alle. GUD, så fin! -Også med åpning foran da.. Snaisent!

– Alle tre settene er fra Ella M kolleksjonen – 

Disse lakris-sjokoladekulene er forresten og til å dæve av!
Har dere ikke smakt så gjør det! Jeg kjøpte mine på Kitch’n..

13 kommentarer
    1. De var utrolig fine, men er det noe hold i de? Jeg kjøper alt mitt undertøy på change. Ja, det er dyrt, men de har god kvalitet og bh med god hold i samtidig som de er lekre 🙂

    2. Kathrine: Tja, Lindex er ikke så verst på den fronten heller synes jeg 🙂 Mye bedre enn H&M ihvertfall. Speseielt disse “designer kolleksjonene” de selger. Både den sorte og den hvite sitter som et skudd altså, men den blå er litt mer kosete. Ville ikke dratt på joggetur i den ihvertfall :’D

    3. Hey :)Liker skikkelig godt bloggen din og kjempe fint undertøy! Er det mulig å spørre hvilken str du bruker? Jeg er selv en 65 G/H og sliter med å finne Bher som passer!
      Setter pris på svar :*
      – Helene

    4. Helene: Å så hyggelig å høre Helene! 🙂 Blir så glad <3 Jeg har målt meg til 60I på Change, men kjøper stort sett bare bher på Lindex, Cubus, H&M og da må jeg gå for 80D hvis de ikke har 75E eller 70EE inne, og det har de nesten aldri. Men 80D duger faktisk og! 🙂

    5. Hva syntes du er finest av string og hipster? Og har du erfaring med å sove i string. Har hørt man ikke burde det, men syntes det er best selv:)

    6. Hei 🙂 likte den svarte skikkelig godt. Så etter den på Lindex nettside, men vet ikke om den jeg fant er den du har, da de var litt ulike 😜 Du har ikke lyst å legge ved link til den du har? 😄

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg