Got myself a new friend

– Bonding with the goats –

Okei, jeg er bare nødt til å dele disse bildene med dere. Er det ikke hunder så er det tydeligvis geiter.. Jeg tror aldri jeg har holdt noe så nusselig i hele mitt liv. På vei til Imswan i går tok vi et raskt lite stopp på toppen av et fjell hvor en lokal gjeter sto og passet på alle geitene som gikk og klatret i trærene der oppe, og dere kan tro det klikket for meg da jeg fikk øye på en av babyene.. Jeg sa ingenting, og turte heller ikke å klappe på noen av dem i tilfelle de var menneskesky, men jeg tror gjeteren så hva jeg tenkte, for det tok ikke mer enn ett minutt før han hadde plassert den lille nydeligheten i armene mine. Nøyaktig to minutter senere igjen sovnet den inntil halsen min, og åh.. hjerte mitt smeltet. Jeg kunne på det tidspunkt bare ha droppet hele surfeturen og blitt der resten av dagen.

Andrea vil reise tilbake for å bli surfeinstruktør og leve på stranden. Jeg vil herved bli gjeter i fjellene.. Neida. Joda. Men har dere sett da? Det er akkurat som om den lille gjeiteskapningen har et smil om munnen jo? Nei, helt nydelig var den.


Hva jeg skulle gjort for å få ta den med meg hjem <3

21 kommentarer

Siste innlegg