Surf. Eat. Sleep. Repeat

God morgen og hei mandag! Håper dere får en fin en. Her har vi akkurat inntatt frokosten vår på taket av hotellet, tatt innover oss morgen-solstrålende og skravlet om hvor lite klare vi er for hjemreisedag. Planen for mandagen er faktisk å pakke surfebrettene med i bilen, og dra på sightseeing i et par timer til en annen fiskelandsby! Her blir vi en hel gjeng som skal nyte dagen med surfing på en ny strand, bildeknipsing fra klipper, og lunsj på en populær fiskerestaurant.

– Your wave is waiting –


Åh, jeg GLEDER meg! Gårsdagen brukte vi egentlig bare på å komme oss. Lørdagskvelden i Mungas bar, ble ganske hard og lang *kremt* så i går tok vi turen til nabohotellet Paradise Plage, la oss på hver vår solseng der og bare sov i noen timer. Deilig med en dag hvor ikke alt går i ett også. 

Da kvelden kom dro jeg avgårde på en internettcafé for å oppdatere dere, og da klokken slo 21.00 lå vi begge og snorket i den digge tresengen vår. Nå er vi så uthvilte som vi bare kan få blitt, og råklare for å komme oss avgårde på sightseeing. Dette blir en SUPER dag!







Måtte mandagen deres bli fin! Her kommer et bildedryss fra gårsdagen <3

25 kommentarer
    1. Deilig liv 🙂 Hva synes du om Marokko sammenlignet med andre destinasjoner du har reist til? Du er jo en flott jente, men er det mange menn som kommer med upassende ord eller blikk?

    2. Ser ut som dere har det helt fantastisk! Kos dere masse videre! <3 Du er så fin og har kjempefin bikini forresten!

    3. Ååå det ser så herlig ut! 🙂 Reiser dere på egen hånd eller gjennom et byrå eller sammen med noen? Hvis du skjønner hva jeg mener? 🙂

    4. Elsker bloggen din og har fulgt den så utrolig lenge!
      Men kan du fortelle alt om hotellet, beliggenhet, mat, pris bare hele den turist infoen? Fikk utrolig lyst til å dra dit med kjæresten min !:)

    5. Jeg ELSKER innleggene dine fra varmen! Åh <3 Kan nesten ikke vente med at neste lørdag skal komme, da skal nemlig vi ut på en minitur til Spania selv! Ikke like varmt der som der du er, men myye bedre enn kalde Norge 😉
      Kos deg de siste dagene da! 🙂

    6. Lene: Så koselig å høre 😀 Måtte lørdagen komme fort, og feriedagene gå sakte! Det har de definitivt ikke gjort her i gården :O Skal nyte vår siste dag her nå. Startet akkurat morgenen med litt morgenyoga 😀

    7. Charlotte: Hihi, ja det er helt nydelig her. Så glad for at jeg bestemte meg for å dra akkurat hit <3 Fy søren for en uke det har vært :') Sender noen morgensolstråler til Bergen nå 😀 klem!

    8. Vilde: Så hyggelig å høre! 😀 Ja, jeg skal fortelle alt om hvordan vi booket, navn på sted, priser osv i et eget “oppsummeringsinnlegg” så fort jeg er kommet hjem 🙂 Her er du bare nødt til å komme deg på kjæresteferie. Kan ikke tenke meg en mer romantisk destinasjon.. <3

    9. Sandra G.: Nei, vi booket for en gangs skyld hotell og fly hver for seg denne gang og fant flybilletter tur-retur til 2500kroner. Hotellet fikk vi sponset, men dersom vi skulle ha booket det så ville vi ha gjort det via mail direkte til hotellet da dette stedet enda er så nytt at det ikke har noe booking-system på nettsiden sin 🙂

    10. Kristin: <3 Marokko er et muslimsk land og moskeen i Taghazout ligger rett over gata her, men jeg har ikke opplevd noe mer upassende blikk eller ord her enn andre steder. Altså dette stedet kan foreksempel ikke måle seg med Dubai hvor ihvertfall jeg erfarte ufattelig mange ubehagelige opplevelser selv når jeg reiste med kjæresten. Mannfolka smiler, og slenger ut noen komplimenter når du går forbi, men det er det 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg