Good morning Taghazout

Sponset hotellopphold

Fytti som vi koser oss på ferie allerede! Vi blir så godt tatt vare på her at det er helt vanvittig. Etter solnedgang i går ble vi invitert opp på taket til hotellet, for bbq-middag og champagne med direktøren selv, og At.Det.Går.An å være så gjestfrie og behjelpelige som den gjengen her er! Hjelpe meg for noen varme folk som driver dette palasset. Direktøren bor i huset som dere ser ligger rett over balkongen vår, og det skal visst være enda sykere enn hotellet igjen på innsiden, så det har vi blitt lovet en sightseeingtur i en av de nærmeste dagene! Mihi. Blir så inspirert jeg, interiørmessig av dette kunstparadiset! Bare romnøklene våre er jo noen mesterverk!

Det var ganske tilfeldig at jeg fikk hilse på direktøren i det hele tatt i går. Andrea og jeg var egentlig nede på stranden for å spise lunsj da jeg (mens vi ventet på maten) løp rundt på stranda og koste i hjel alle hundene som løp der. (Unnskyld bestemor, men de er ikke farlige). Jeg satt vel i sanden mellom noe sånt som ni hunderaser, da en mann kom bort og lurte på om ikke det var jeg som bodde på hotellet hans. Heh! Det skulle forresten også vise seg at alle 9 hundene var hans og at de også bor i det fine nabohuset. *Glede*

Vi tenkte vi skulle bruke vår første hele dag her på å surfe litt! Vi har ligget og hørt på bølgene hele natten, og synet fra denne balkongen er jo helt vanvittig, så dette har vi gledet oss til! Leiing av brett og surfeutstyr kunne vi ordnet i sjappa like over gata, men det har faktisk også hotellgjengen allerede arrangert for oss. Egen surfeinstruktør har vi også blitt tilbudt, og senere på dagen vil de ta oss med til et sted hvor bare de virkelig proffe surfer, så vi kan ligge og sole på stranden, mens vi observerer de aller beste. Har dere hørt så gøy? Haha, jeg er i ekstase!

– From our balcony –

Okei, en siste ting! Dere ser disse grønne palmetrærene som står midt mellom hotellrommene våre, og direktørens hjem? Her bor det en helt ENORM flokk med fugler om natten. Altså, vi snakker mange mange hundre! -Og Hver.Eneste.Kveld sånn ca klokken 19.00, kommer hele flokken på en gang for å krangle om den perfekte «palmegren» å sove på. Det showet som foregår utenfor balkongen vår i sånn ca femten minutt da? Det er det villeste jeg har vært med på. Jeg er nødt til å filme det for dere en dag. Det føles et lite øyeblikk som at vi befinner oss midt i jungelen.. Elsker seriøst dette stedet!


Ha en NYDELIG lørdag alle sammen!

15 kommentarer

Siste innlegg