– Sneakers for spring –

Kjære, gode dere! Har dere en fin uke så langt? Jeg fikk først sunket ned i sofaen klokken ti i går kveld etter.. ja sikkert tolv timers styring. Jeg undervurderer alltid hvor mye som må ordnes før jeg skal ut på tur, og skal selvsagt gjøre alt i aaller siste liten, men NÅ tror jeg at jeg skal være i mål. Ja, til og med passet er på plass. -Og godt er det for om fire små timer er jeg på vei til hovedstaden hvor jeg skal treffe min fine reisepartner. Juhuu!

Jeg var innom Geir atter en gang i går, signerte noen bloggkontrakter for 2017, handlet inn en ny bikini, snek til meg litt solariumsfarge, satte sammen x antall ferieantrekk og skviste alt ned i min digre koffert. Jeg har ikke veid den enda, men noe sier meg at den veier en god del mer enn de 15(!) kiloene som er tillatt.. Fader altså. Hvilket flyselskap setter bagasjegrensen til 15 kilo? Menn klarer vel ikke engang den?!

Jaja, det går som det går. Klær må man ha! Jeg fant et nydelig, vårlig sneakerspar i pastellrosa også i går, og falt sånn for dem at jeg blir nødt til å tipse dere om å gå og titte på de samme. H&M hadde akkurat fått dem inn, og når så fine sko har 249kr på prislappen sin, kan jeg ikke engang styre unna selv på vei til møte med Geir.

– Pink Sneakers on a budget – 

Er de ikke helt nydelige? Jeg kjøpte en superdigg bukse fra Bikbok i akkurat samme farge for bare et par uker siden så nå skal jeg gå rundt med matchende sko da! Dessuten ser jeg for meg at de blir helt nydelige til noen hvite dongeribukser også. Kjære vååår, er du her snart? Kan vi ikke bare hoppe over de neste par månedene og gå rett inn i april? Neida, februar. Du er velkommen du også. Ser foreksempel veldig frem til å feire min første valentines day uten mann! Skal definitivt få en venninne til å se Fifty Shades of Grey med meg på kino, og holde hånda mi hardt gjennom hele seansen <3 Hehe. 

Måtte dere alle få en myk start på den nye måneden <3

30 kommentarer

Siste innlegg