– Girls, girls, girls –

God morgen store og små, og riktig god helg. Tenk fredagen er her allerede! Hjelpe meg, denne uken har bare flydd og jeg kan nesten ikke huske hva jeg har gjort heller. Jaja, har dere noe hyggelig på planen for helgen? Jeg har til en forandring ikke pønsket ut noe som helst, så foreløpig ser det ut til at det blir en helg med mye trening og hjemmestudier, men det kan jo alltids forandre seg. Fredagen skal jeg ihvertfall bruke meget fornuftig, og når kvelden kommer har jeg planer om å lage taco, se norske talenter, og kose meg glugg i tøfler og pysj. Kanskje får jeg overtalt bestis også til å la vinflaska forbli uåpnet og komme på en real kosefredda?


En reprise av gårsdagen hadde heller ikke vært feil. Fy som vi kan kose oss. Jentene hadde allerede disket opp med både middag og snacks til jeg kom inn døren, og etter at magen var fylt snurret vi filmen “Side effects” med Channing Tatum. Ja, mest pga sistnevnte. Lite visste vi at det skulle være en evigvarende psykologisk thriller vi ikke forsto bæret av. Heh, kan’ke være en fulltreffer hver gang heller? Koste oss gjorde vi uansett <3

– You can never have to many girlsnights – ​

Nå skal jeg hoppe avgårde på butikken for å handle inn til både bloggoppskrift og fredagstaco. Så bærer det hjem for å kokkelere litt, oppdatere dere igjen og kjøre litt hjemmestudier. Jeg har både treningsfri og “fri” fra skolen denne fredagen, men det er mer enn nok å lese på, så jeg skal lage meg x antall kopper kakao og gå løs på pensum et sted eller to mellom kokkelering og blogging tenker jeg. Ville bare titte innom fra morgenen av, dele noen bilder fra gårskvelden og ønske dere alle en fin start på helgen!

18 kommentarer
    1. Et lite tips til deg som vil prøve å “like” kaffe. Ta en skje med pulverkaffe, sammen med kakaopulveret ditt før du heller i vann 🙂 Pleier selv å gjøre det når jeg er litt godterisugen – og det smaker himmelsk.
      Håper det kan bidra til at du liker kaffe mer, siden det er noe alle inkludert meg selv er avhengig av i en stressende studenthverdag.
      Ha en fin dag videre 🙂

    2. Så veldig koselig ut 🙂 Jeg reiser til Thailand i morgen(!) og har ikke startet å pakke ennå, så det er nok det fredagen min går med til 😛
      God helg <3

    3. Høres ut som en bra fredag!
      Hvordan var bodypump timen ? Jeg og en venninne har tenkt oss på bodypump på søndag, og lurer på hva vi kan forvente oss? 🙂

    4. Henriette: <3 Jeg turte ikke! Haha, jeg trente vanlig styrke med en venninne i stedet på tirsdag, og konkluderte med at jeg måtte gå på en slik time sammen med noen første gang. Jeg fikk forklart at det skulle være superhardt, men gjennomførbart ettersom instruktøren tilrettelegger vekter og slikt for alle og enhver så dere klarer dere nok helt fint 😀 Skal heller oppdatere deg når jeg har kommet meg på en slik time <3 Lykke til!

    5. Vet ikke om du har fått dette tipset før, men for å prøve å lære å like kaffe kan du også prøve å strø litt kanel i kaffen din! Det gjør virkelig susen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg