Antrekk – 260117

God morgen fra en stykk støl frøken! Hjelp det var bare såvidt jeg kom meg opp fra sengen denne torsdagen. Jeg erstattet gårsdagens sykling med intervaller på mølla i går, og ikke vet jeg hva som skjedde, men det BRANT i rumpe og lår etterpå, så i dag er jeg takknemlig for at det er armenes tur til å få kjørt seg. Jeg skal hoppe avgårde på trening med Annika nå hvert øyeblikk, og så er det rett hjem og nilese på medikamentregning igjen. Eksamen i faget er allerede 28 februar, og jeg er på langt nær klar, så det er bare å stå på hvis jeg skal kunne dra på ferie med god samvittighet i tillegg! Mihi. Bare seks dager igjen til bikinien skal på! *Motivasjonsboost*

Jakke fra Bikbok, Sko fra Nelly, Bukse fra Vero Moda, Skjorte fra Gina Tricot, Smykker fra H&M

Litt hygge har jeg faktisk også på planen denne torsdagen. Synnøve har invitert Cath og meg på middag i den nye leiligheten hennes, så når kvelden kommer hopper jeg i finstasen og drar på jentekveld i byen. I morgen har jeg til og med fri fra alt av forelesninger så kanskje jeg blir til sene kvelden <3 Vi får sjå! Jeg må vel opp tidlig likevel for både hjemmestudier og bloggskriverier. Tenkte ihvertfall jeg skulle kokkelere litt og dele en aldri så liten fredagsoppskrift med dere. Hadde ikke det vært på sin plass nå? Dere får hyle ut dersom det skulle være noen ønsker!

Ønsker dere alle en super torsdag! 

21 kommentarer

Siste innlegg