New In my wardrobe

– My Latest Buy – 

God morgen fra meg til deg! Gjett om jeg ble glad for å stå opp til en skyfri himmel denne lørdagen. Alle disse nyinnkjøpte klærene ligger nemlig strødd, sortert i antrekk på gulvet i skrivende stund og om to små timer skal Hanne få prøve seg som bloggfotograf! Hehe, gleder meg til å vise dere alt sammen litt bedre på. Plaggene kommer jo mildt sagt ikke like godt frem når de ligger sånn som dette, litt formløse på gulvet. Jaja!    

Etter et par timer med knipsing skal jeg hive meg til byen, for da må det handles inn en liten flaske hvitvin! Det begynner å bli en liten stund siden sist jeg dummet meg på dansegulvet nå, og selv om det ikke har vært savnet så veldig av verken sinn, sjel eller mystory, vet jeg at dette blir en supermoro kveld. Jeg skal på innflytningsfest, og gleder meg til å for en gangs skyld skåle litt med medstudentene mine <3 Forhåpentligvis er vi flere som kan feire en glad-karakter! -Eller drikke bort sorgen over å måtte ta den opp igjen i april? Hihi.

Alt dere ser på bildet over her, bortsett fra smykker og den grå genseren er faktisk fra Bikbok, og mye av det var også på 50% så jeg følte jeg fikk det for en slikk og ingenting. Resten er fra Gina Tricot. Ellers kjøpte jeg også noen lekre nyheter til treningsgarderoben, men de skal dere få i et eget innlegg tenker jeg. 

Jeg er som dere kanskje skjønner veldig klar for vår nå.. Alt jeg vil ha er lette plagg som er tynne i stoffet og lyse på fargen. Heldigvis skal jeg til varmere strøk om elleve små dager, og gradstokken for Agadir viser bare varmere og varmere for hver dag som går(!) Jippi! En våtdrakt funderer jeg også litt på om ikke jeg skal gå til innkjøp av før turen. Jeg vet det bare kan leies når jeg kommer ned, men jeg trenger en til snorkling og krabbefiske her i Norge likevel, så kanskje det er like greit å kjøpe en? Jeg får svippe innom XXL til uken og se hva de har å by på. Jeg gleder meg SÅ innmari! Hotellet vi skal bo på er helt unikt, og i ekte Maroccan style, midt på stranden i Taghazout. Vi kan bare stå opp, spise frokost, og ta med oss brettene rett ned i bølgene om vi vil!

GUD så fin den uken skal bli <3 Gleder meg til å dele opplevelsene med dere.

Dere må ha en deilig lørdag alle sammen <3
Så sees vi igjen her en gang mellom shoot og vinshopping!

22 kommentarer
    1. Her var det mye fint! 😀 Jeg gleder meg til å se alt sammen på, da blir det som regel enda finere! Hehe. Jeg håper du får en kjempefin kveld på innflytningsfest og byen. Selv er jeg i Oslo for å feire bursdagen min, så dette blir en bra lørdag 😀

    2. Våtdrakter er ganske tunge og store å ha med seg i bagasjen! Dessuten er sjøen der mye varmere, mens her i Norge er det godt med en litt tykkere type:-)

    3. Hvorfor kjøper du deg ikke hellet dyrere klær med bedre kvalitet? De klærne fra bikbok tåler to vask også er de jo så stygge at det ikke går an å bruke de mer… Skikkelig dårlig kvalitet. Kjenner det på lukta inne i butikkene også…

    4. Norsk: What? Jeg har nå mine Bikbok-plagg i ihvertfall et år! Jeg kan gjerne kjøpe dyrt av jakker og sko, men akkurat topper, gensre og bukser synes jeg de har nok av billige og gode alternativ av i butikker som de fleste har råd til å handle i 🙂

    5. Maria Jansen: Tusen takk! Begge deler gikk som det suste, så nå har jeg bloggstoff for en uke frem i tid nesten. Ah! At ikke jeg har gjort dette før nå <3

    6. Så fine klær!!!
      Jeg har flyttet til et alt for varmt strøk jeg… Mexico! Eller føles i hvertfall sånn når man er på samme plass i 7 mnd! Kommer hjem i april og jeg gleeeder meg til å kjenne på den norske, friske luften igjen 🙂 våren er definitivt min favoritt årstid

    7. Anbefaler deg å ta en titt på frivannsliv.no, der selger de våtdrakter! Jeg bruker selv min til fridykking/snorkling/vannski og det som måtte friste der og da. Greien her er at du får mulighet til å prøve den hjemme i dusjen før du bestemmer deg for om du vil ha den, samtidig sitter de på en enorm kompetanse og har utrolig god service! Jeg har selv 7mm, og denne kan jeg bruke både sommer og vinter, uten at det blir noe problem. Dykket nylig i går med 3 grader i sjøen, men har også brukt den om sommeren når det har vært rundt 16-18 grader. Den pakkes lett sammen og tar ikke så altfor stor plass.

    8. wow, du finner alltid så mye fint du 😉
      var den fine blå genseren på tilbud? 😉 men du har god smak 😉

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg