Ukens kjøleskap med vegetarmeny

God dag, god dag! Her sitter jeg og hoster og harker hjemme i leiligheten innpakket i tepper. Ikke vet jeg hva som skjedde i natt, men klokken 05.00 våknet jeg av verking i kropp og et helsikkes uvær i brystet, så det ble en tidlig morgen på meg. -Og skulking av skolen! Hehe, neida læreren vår meldte inn avlysning på forelesningene til morgenen i dag fordi hun også var blitt syk, så det var da i det minste litt flaks. Jeg kom meg først opp fra sengen rundt 10.00 og da bar det rett på butikken for handling av sitron, honning, ingefær, te, paracet og halspastiller <3


Høres ikke det ut som en helbredende kombinasjon? En treningsøkt kunne kanskje også gjort susen, men en time med middagskokkelering og bildeknipsing har akkurat tatt knekken på meg, så nå skal jeg bare ligge rett ut i en time eller to og hente meg inn igjen. Hehe, ja så stakkarslig blir jeg når immunforsvaret feiler..

Tenkte jeg skulle starte bloggdagen med å dele ukens kjøleskap med dere jeg! Ukens vegetar-kjøleskap med meny, til en forandring. I dag var det en nydelig sopprisotto som sto på min meny, og den ble altså så god på smak at jeg måtte holde en liten applaus for meg selv. Oppskriften på den skal dere få siden, og synes dere noe annet på menyen min høres fristende ut så er det lov til å spørre om oppskrift på en vegetarmiddag til!

– In this weeks fridge –



Meny har forresten enda kronemarked og en hau av varer til 10-20-30 kroner. Blant annet disse ikke-vegetarvennlige-suppene. Elsker å ha noen slike rett i koppen tilgjengelig i skapet til dager jeg har hjemmestudier og trenger en superkjapp lunsj.

Og dere? Denne teen er virkelig den beste for forkjølelse! 

39 kommentarer

Siste innlegg