Enjoying every minute

Hei på dere! Tenk, nå er det blitt 1. juledag allerede. Fy som desemberdagene flyr. Nok en julaften er over, og nok en romjul er snart i gang! Hvordan var feiringen deres i går? Kanskje dere er i gang med å svi av alle julepengene på romjulssalg allerede? Haha, jeg har enda ikke funnet nyttårskjolen min, så jeg skal ihvertfall ta meg ei litta runde på nett etterpå! Hvis kjolen i det hele tatt kommer frem til årets siste dag nå da?

Jeg hadde en helt super kveld med den lille, fine familien min i går. Pinnekjøttet har som jeg sier hvert år: aldri smakt bedre, og det ble både skravling, hoiing, hyling og latter helt til siste gave var åpnet. Bestefar stakkars var så trøtt på slutten at han ikke visste hvor han skulle gjøre av seg. Nei, for en verdig feiring <3

Enten jeg sitter rundt middagsbordet og trykker i meg noe digg, eller bare ligger som en potetsekk i sofaen og ser på stemningsfulle tvprogrammer så nyter jeg hvert eneste minutt av disse julestundene. Litt bilder fikk jeg også knipset til dere og i går, så de skal jeg dele med dere i et senere innlegg.

– Wearing Pajamas All Day – 

I dag har vi som tradisjon å snurre julefilm hele familien, så etter en nydelig ribbemiddag skal vi slå oss ned alle mann og snurre en variant av disney. Koseligste som finnes det. Spesielt med julekaker på bordet, tøfler på føttene og pysj på kroppen. Jeg fikk intet mindre enn fire nye sett i går, så nå har jeg så mye lekkert kosetøy å velge i at jeg har mest lyst til å skifte flere ganger om dagen og bruke alt på en gang. Dette herlige settet i rosa er fra Bikbok til dere som måtte lure på det <3 Ellers skal det spilles litt på brettspill tenker jeg! Jeg har kjøpt “Fantasi” til oss, så krysser fingrene for at det også blir en morsom greie! 

Dere må ha en fortsatt fin 1. juledag alle sammen!
Det lukter ribbe i hele heimen her, så nå gleder jeg meg til å nyte <3

13 kommentarer
    1. Herlighet så koselig, og god jul! 😀
      Kan du lage et innlegg med julegavene du fikk? Er så spennende å se 🙂

    2. Så fint å høre at dere koser dere, Marthe! Selv har jeg også hatt en fin julekveld, og endte, i likhet med deg, opp med noen flere sett med pysjamaser i samlingen hehe:-) fikk faktisk ett sett fra bikbok som er litt a la det du har – også lurer jeg bare på om du har bh eller noe under toppen? i såfall, kunne du tenkt deg å sagt hva du bruker under og isåfall hvor jeg kan få tak i det? På forhånd takk for svar! 🙂
      Ønsker deg og familien din en kjempehyggelig jul videre, håper dere fortsetter å kose dere glugg<3

    3. God jul Marthe. Men hva er grunnen til at du poserer halvnaken sånn på bloggen midt i juletider? Hva er det du prøver å vise her?

    4. Anonym: Tusen takk, det samme til deg. Så hyggelig å høre :’) Pysj får en aldri nok av. Synes det er så kjekt å variere litt mellom noen ulike sett gjennom året. Disse settene blir så vanvittig mye brukt på kveldstid! Angående spørsmålet ditt så har jeg bare en tynn “stoffbh” uten spiler under dette settet. Det jeg har er fra Gina Tricot, og de har mange fine slike varianter inne om dagen. Supergode! 🙂

    5. I love your pajamas! Where did you get them? I am from the U.S. but I would still like to find out if I can order some online! 🙂

    6. Poenget var ikke juletider. Skjønte ikke greia de med å posere halvnaken bare 🙁 du gjør det støtt.

    7. Takk for at du deler – ser ut som om du har en kjempefin jul, mye mer “down to earth” enn noen andre bloggere vi ikke skal nevne navnet på 😉

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg