Til en som fortjener noe ekstra

Annonse

Hei tredje søndag i advent! Hjelp, det føles som jul er like rundt hjørnet med den introen der, men heldigvis er det enda to små uker igjen.. Hvordan står det til med dere? Er dere ferdige med årets julegaveshopping, eller er dere som meg? -Halvveis og ikke det engang? Dersom dere enda lurer på hva dere skal gi til kjæresten, en kjær venn eller et familiemedlem som fortjener en ordentlig kvalitetspresang.. Jeg har svaret: En Daniel Wellington klokke! -Og en nydelig, matchende armcuff til i enten sølv, gull eller rosé. Jeg tror ikke jeg har en venninne som ikke hadde jublet høyt over å finne et gaveetui med rød DW sløyfe på under treet i år. Sortimentet av disse klokkene blir bare større og større, og jeg tror virkelig det finnes en variant for absolutt alle og enhver nå. 

Selv har jeg fremdeles den nyeste modellen som min favoritt: Classic Black – Cornwall med rosédetaljer og matchende armcuff i rosé. Denne armcuffen har jeg brukt uten klokken også under flere anledninger og jeg synes den er så classy. Akkurat nå har Daniel Wellington et gavetilbud på en valgfri DW klokke + en valgfri cuff! Alle som kjøper en kombinasjon av disse to får 10% rabatt på kjøpet, og wait for it… Denne rabattkoden kan kombineres med rabatten dere i tillegg får av meg! Ved å taste inn “martheborge” i rabattkodefeltet under betaling vil nye 15% bli trukket av og dere får til sammen 25% avslag <3 Er ikke det litt hyggelig?

– Cornwall Classic Black & Classic cuff –

Det er forresten også fri frakt fra Daniel Wellington hele året, og med klokken/cuffen dere måtte klikke hjem følger det også med en lekker gaveinnpakning. Så det så! Et aldri så lite gavetips til han som har alt? Eller hun som trodde hun ikke ønsket seg noe? Jeg synes ihvertfall det er en fryd å holde styr på tiden med Daniel Wellington rundt armen. Min armcuff er forresten i størrelse Small til dere som har lurt på det.

Ved å bruke koden “martheborge” får dere altså 15% på absolutt alt.
Kombinerer dere koden min med DETTE gavetilbudet, får dere ytterligere 10%

46 kommentarer
    1. Når noe er satt ned 10% og man i tillegg får 15% oppå det igjen så blir ikke det 25%. På samme måte som hvis noe er satt ned 50%, og man i tillegg får halv pris på det igjen så er det ikke satt ned 100% / gratis 🙂

    2. Ååå hvor er det brede gullbåndet du har på den sorte pakken fra? 😀 har lett etter sånn så lenge, men kun funnet sånne tynne foreløpig!

    3. Hei!
      Ville bare si at det er greit å vite at man må betale toll også. Jeg var overlykkelig for rabatt på klokken, også fikk jeg plutselig en tollregning på 500 kr. Og da ble klokken dyrere enn i butikken.

    4. Hei, hvor lenge varer koden med ditt navn? Tenker å kjøpe bursdagsgave til karen, men må vente til pengene kommer på konto..

    5. Hei Marthe! Jeg har kjøpt kobberfarget gavepapir og er på full leting etter svart gavebånd, men uten hell. Hvor har du kjøpt det? Ha en fin dag! <3

    6. Hanne: Hei Hanne! Dw trekker fra mva på prisen som er oppgitt i vanlige butikker i Norge slik at dersom klokken koster 1299kr i vanlig butikk trekkes det fra noen hundre kroner når du kjøper den på nett så du bare betaler 1039kr i stedet. Reglene er dessverre sånn at man må betale mva på alt man kjøper i Norge så denne tollregningen du nevner består egentlig bare av disse hundrelappene som er blitt trukket fra i nettbutikken + et lite fortollingsgebyr. Men sistnevnte er ikke på mange kronene.

    7. Hei Marthe! Er det nasjonal eksamen dere har i anatomi og fysiologi denne uken? Jeg har nemlig det på fredag og gruer meg veeeldig!
      Ønsker deg masse lykke til i siste innspurt av eksamsnperioden og på selve eksamen! 🙂 håper du får en super juleferie! 🙂

    8. Kristine: Heisann! Ja det er nasjonaleksamen i år så vi har den nok på samme dag 🙂 Jeg har den også på fredag og gruer meg veldig, men det skal bli rimelig digg å få det overstått og få tilbake livet 😀 Haha! Masse lykke til selv 😀 Vi skal nok få det til!

    9. Hei Marthe!
      1) Vet du hva siste dato for å bestille slike klokker på nettsiden med levering før jul er? Har forsøkt å kontakte DW gjennom nettsiden, men får ikke svar. Ønsker å bestille i gave til jul men er redd den ikke kommer frem med posten.
      2) Litt tilfeldig spørsmål på denne posten, men jeg lurte på om du har du et hotell å anbefale på Island? 🙂
      Setter sååå pris på om du har mulighet til å svare!

    10. Hei Marthe! Jeg har eksamen selv i anatomi fredag, og jeg gruer meg veldig, for føler ikke jeg har lest nok (i hvertfall ikke like mye som deg)! Har du noen tips, og vet du om man kan bestå selv om man ikke har svar på alt (hvis man skriver litt av hvert?) Hva har læreren din sagt om det?
      Tuuusen takk på forhånd for svar! Og lykke til fredag! 🙂

    11. Hei! Ville bare si at man ikke betaler toll på klokker. Det står på DW sine nettsider at 20% av prisen er MVA, her i Norge er det 25%. Så man skal maks få et tillegg på 5% av prisen.

    12. Kjære Marte. Hvordan takler du kjærlighetssorgen? Jeg er nylig blitt singel, og ser ikke helt hvordan jeg skal klare dette. 🙁 God klem. God jul fine deg.

    13. du får ikke 25%, men du får ca 23% tilbud:) 15+10=25% rabatt, du får først 15% trekk av summen og så 10% på den nye summen igjen 🙂
      og så er det ikke toll på klokker, men det er derimot merverdiavgift på 25% + et fortollingsgebyr. og så synes jeg ikke fortollingsgebyret “ikke er på mange kronene”, når det koster minst 150 kr 🙂

    14. Hei Marthe!:) Jeg har prøvd å sende deg PM på Facebook, men ikke fått noe svar. Kunne du tenke deg å sjekke?😁 Klem Anette.

    15. Lenge siden vi har hørt noe fra deg nå, håper bare det er eksamenspuggingg som er grunnen – ikke at det har skjedd deg noe fælt.. Håper du har det bra <3 klem

    16. Åååh, gleder meg til du skal ha juleferie i morgen!! Savner å lese bloggen din hver dag <3 Masse lykke til med eksamen 🙂

    17. Titter bare innom for å ønske deg MASSE lykke til på eksamen i morgen! Krysser fingrene for at det går kjempe bra og det tror jeg at det kommer til å gjøre også 🙂
      Men uansett hvordan det går, så kan du ta deg en velfortjent juleferie etterpå, for det er ingen tvil om at du har lagt ned en god innsats!
      LYKKE TIL 🙂
      Klem <3

    18. Du må ha masse lykke til på eksamen imorgen! Har troen på at det kommer til å gå super bra! Så kan du ta juleferien med goood samvittighet!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg