– Årets Bloggjulebord –

Herlighet for en kveld det ble i går! Et bloggjulebord litt utenom det vanlige, og mildt sagt noe oppgradert fra fjorårets! Broderen til Geir hadde nemlig booket tidenes buffemåltid til oss på Ernst hotell, med suite til vorsing og hele sylamitten.. Nei, det var faktisk helt rått! Vi var hele 20 stykk som spiste nydelig middag med sinnsyke mengder både vin, champagne, mojitos og tequilas til.. Hoho, jeg tror jeg skal være glad jeg ankom edru og ikke startet tidligere for da klokken slo 22.00 hadde min form nådd toppen alt. Det er bare et under at jeg holdt ut helt til klokken to om natten, og ikke sovnet under bordet før midnatt.


For noen fine folk, og for en glad-kveld! Foråsidetsånn, Kristina, Geiremann og jeg var noen av de aller første ut på det dansegulvet og showet i vei i flere timer. Hihi! Nei, jeg koste meg glugg både på hotellet og på utestedet Kick, og kan nesten ikke vente med å ta en reprise med hele jentegjengen min allerede 16 desember.

16 desember har nemlig bestis arrangert et helt eget veldedighets-julebord for MYSA på Ernst, og dette er i grunn hele byen invitert til! Det koster 595kr for en helaften med både underholdning og samme deilige buffémiddag som den jeg nøt i går, og så lenge du betaler til kontonummer: 30901383371 og merker med navnet ditt så skrives du og eventuelt vennene dine opp på gjestelisten. Halve summen går altså til MYSA som er en selvhjelpsorganisasjon for unge i Mathareslummen i Nairobi. Jeg vet at bestis virkelig brenner for å hjelpe akkurat denne organisasjonen og reiste faktisk også ned dit selv for å jobbe som frivillig tidligere i høst, så denne invitasjonen har jeg bare så lyst at alle og enhver skal ta imot! Ta med deg venninnegjengen din og NYT en helaften på Ernst Hotell med meg, mine og en rekke andre fra 18.30 fredag 16 desember. Det blir helt rått <3

– Bloggerne på vift med regnskapsføreren –

Har dere sett så nydelig mat? Altså dere kan velge mellom hummer, kreps, blåskjell, reker, spekemat og laks, alle slags salater, og all slags julemat! Dere er helt nødt til å ta turen! Både fordi denne maten er helt syk, og fordi jeg har lyst til å svinge meg på dansegulvet med dere også etterpå <3 Det hadde vært så gøy.

Tenk litt på det da ihvertfall? Og forhør deg litt med venninnene dine? 
Uansett, tusen hjertelig takk for et magisk julebord i går. Gud så bra det ble!

29 kommentarer

Siste innlegg