En gledelig overraskelse!

Hurra! Se hvilken herlighet som skjulte seg i pakken som ble sendt meg fra Stavanger forrige uke! Den der familien min vet jammen hva jeg liker. Sjokoladen fra vanlige sjokoladekalendere går ikke ned i min mage da jeg synes de smaker litt.. kunstig? -Men denne Body Shop produkt-kalenderen.. Ååå! Jeg har siklet etter en sånn hver eneste desember så lenge jeg kan huske, og i år har jeg altså endelig fått meg en! Hihi, gjett om det gledes til første desember nå da? Håper bare jeg klarer å holde fingrene unna første luke i fem dager til..

Baderomsskapene mine er alltid fulle av Body Shop sine både kremer, sminkeprodukter, dusjsåper og leppepomader så jeg krysser fingrene for at den er proppfull av varianter i alle slags deilige dufter! Tusen tusen takk til de alt for fine menneskene som har sørget for å gjøre adventstiden min ekstra hyggelig i år <3 


Ellers må jeg bare starte dagen med å også si tusen takk til alle som har lagt igjen sin historie under forrige post! Det har virkelig vært til hjelp å lese gjennom gårsdagens kommentarfelt og notere meg ned noen av deres tips og erfaringer. Så synes jeg det er så hyggelig å se at så mange både sykepleier-studenter og ferdig utdannede sykepleiere titter innom her på bloggeriet <3 Det må dere baare fortsette med! Hehe.

Nå har jeg fått Annika på besøk her! Hun spurte om hun kunne komme og lese til eksamen sammen med meg denne morgenen, og det kjente jeg meg bare superklar for. Jeg leser jo stort sett alene her i leiligheten, og da er det koselig å ha noen å sitte sammen med til en forandring. Vi har lest i et par timer allerede, men nå skal lunsjtallerkenen straks inntas til dagens sprint på Nrk. Hihi, jada det er helt innafor på en lørdag… 

Kjolen koster 299kr er HERFRA (affiliateslenke) og smykket er fra Gina.
Alt fra Nelly er forresten også på 20% hele denne helgen!

4 kommentarer
    1. hei!
      Fast leser av bloggen din 🙂 ! Jeg lurer på om de selger den kalenderen i body shop sine butikker?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg