En velfortjent tidlig julegave

Fy fader dere! Endelig kan jeg puste lettet ut og si at det forbaska muntlige eksamenskravet er vel overstått. Jeg kan nesten ikke tro det, men det gikk overraskende bra også! Jeg husket alt jeg skulle si og kunne også svare på alle spørsmål som dukket opp etterpå, så nå venter jeg bare på dommen som kommer i morgen tidlig. Det er kanskje ikke helt på sin plass å kjøpe belønningspresang før jeg i det hele tatt vet om jeg består, men det gikk så bra at jeg er 90% sikker <3 -Og skulle jeg virkelig ta feil så får dette være en trøstepremie i stedet. Høhø.

Jeg har tuslet til og fra skolen i et par liksomuggs siden snøen kom her i Kristiansand, og ettersom de er gjennomvåte allerede på vei til skolen, kjente jeg bare at det var på tide å investere i noen kvalitets-boots i stedet. Dette nydelige skinnparet gikk jeg tilfeldigvis forbi på Eurosko, og da jeg så de var på halv pris denne torsdagen hvinte jeg litt av glede. Det kunne jo ikke ha passet bedre!


– Sko fra Eurosko til 800kr – 

Nå skal denne damen legge seg en halvtime på hodeputen. Jeg fikk mildt sagt ikke den beste nattesøvnen i natt, og hele kvelden må brukes til å pugge på anatomi, for wait for it… i morgen har vi prøve-eksamen. Jepp, the show must go on si! Her er det ingen tid til å puste lettet ut. Prøve-eksamen er jo egentlig ikke så fryktelig alvorlig, men jeg har bare så lyst til å sitte igjen med en trygg og god følelse etter at den er gjennomført. Bare sånn for min egen del så jeg kanskje kan holde nervene hakket bedre i sjakk når det virkelig gjelder om fire små uker til.

Håper det står bra til med dere også! -Og at skoene falt i smak da.
Vanligvis koster de altså 1599kr, så løp på butikken i dag om du har lyst på samme!

26 kommentarer
    1. Ååå så godt å høre at du synes det gikk bra! 🙂 Og for noen lekre sko du har kjøpt deg! Kanskje jeg skal la meg inspirere og kjøpe en liten førjulspresang til meg selv jeg også 😛 Tenker egentlig å vente til black friday neste helg da.. Hihi
      Må også spørre hvor plakaten bak er fra?

    2. Såå fine! Husk å impregnere de sånn at de varer lenge <3
      Kan du legge ut ønskelisten din når eksamener er overstått? Hadde blitt kjempeglad for litt inspirasjon på den fronten også 🙂

    3. Skal du være utplassert på psykiatrisk i løpet av studiet? Kunne du kanskje skrive litt om det? Har vært innlagt før, men hadde vært gøy å høre om det fra en sykepleierstudents ståsted.

    4. Takk 🙂 Jeg må bare rose deg for at du er så flink som svarer leserne dine raskt, hver eneste gang! 🙂 Smart å ta julegaveshopping når det er masse salg. Jeg er selv nesten ferdig(!) pga lang eksamensperiode så tenker å ta de resterende på Black Friday 🙂 Ha en fin kveld videre! 🙂

    5. Det kommer en liten gave til deg i posten en dag. Sendte deg en overraskelse fra meg og Kathrine i Oslo. Har vært og handlet inn litt kalendergaver og vi fant noe som vi tenkte kunne passe til deg. Noe til kjøkkenbordet som likner lampen din og noe annet vi håper du liker. Du fortjener det, din positive spire 🙂

    6. Kristine: Nei herligheeet! 😀 Åååå så gøøy! Hjelpe meg så skjønne dere er som tenker på meg under kalendergavehandlingen. Nå går smilet rundt her altså.. Tusen takk! 😀 Hvilken adresse sendte dere forresten til? Bare så jeg vet om det blir sendt rett hit eller til gamle adressen hos Daniel 🙂 Ah, jeg gleder meg!

    7. Anonym: Ja, jeg lurer på om det er andre året vi skal bli utplassert på psykiatrisk 🙂 Første år er kun to måneder på sykehjem og det er ikke før til våren 🙂 Jeg får ikke lov til å si så veldig mye detaljert om akkurat denne biten av studiet, men litt om hvordan jeg trives og praksistiden i psykiatrisk generelt kan jeg si noen ord om når den tid kommer! 🙂

    8. Mathilde: Jeg besto ihvertfall muntlig 😀 Hurra for det! Prøveeksamen gikk det dog ikke så bra med, men det er heldigvis en måned igjen å pugge på. Puh! <3

    9. Gaven ble sendt dit du bor nå. Vi fikk med oss at det lå et bilde kort tid ute på bloggen din med ny adresse. Men pakken ble sendt som brev da, så det tar sikkert en uke før den kommer 🙂

    10. Gratulerer med vell overstått eksamenskrav! 😀 Disse skoene var virkelig superlekre! Tror kanskje jeg må snoke litt på de, og se om jeg kanskje vil ha de med meg hjem også.. hah <3 Håper helgen din blir superfin!

    11. Kunne du delt din jule-Spotify liste ? Så i omlegge du hadde mange fantastiske klassikere!
      Lurer også på hva du tenker om video blogg? En dag i ditt liv eller små kreative klipp ? Får et helt annet bilde av deg når du smiler og ler på kamera !
      Du lager så mye god mat og kreative bilder- du inspirerer oss her hjemme til å gjøre uke handel og prøve nye retter! You go girl! Ha en fin helg

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg