– Livingroom –

– When hosting a Wine & Cheese Party –


Juhuuu! For en koselig kveld vi fikk i går. Hjelpe meg, for en herlig gjeng vi ble. Jeg tror aldri jeg har spist så mye ost i hele mitt liv og likevel er det en hel hau igjen her. Jaja, cheese and crackers dagen derpå er heller ikke så dumt! Jeg fikk filmet en hel hau til dere i går og har egentlig ikke gjort annet enn å redigere siden klokken halv ni i dag tidlig, men nå gjenstår bare opplastningen i blogginnlegget! Jeg lastet den egentlig opp i blogg.no sitt video-opplastningsystem for snart tre timer siden og den konverterer enda(!) Er det normalt å måtte vente så lenge? Snutten er liksom bare på rett under fem minutt? Hvis det er noen som har erfaring med det så vær så snill og hyle ut. Jeg får nemlig ikke lastet den opp på youtube ettersom jeg har brukt en sang youtube ikke tillater. -Og nei jeg orker faktisk ikke å redigere filmen om igjen med en ny sang. Tålmodighetsgrensen min er allerede sprengt for lengs. Hehe, håper dere har svar, for jeg vil så gjerne dele denne snutten med dere.


I mellomtiden får vi nøye oss med bilder! Her kommer et lite bildedryss fra før gjestene kom. Dere har vel egentlig ikke sett stuen ordentlig heller før? Vel, nå får dere en titt på det hjørnet også. Tven er på plass, og mitt lille, søte tvbord har jeg til og med montert selv. Høhø, ja det var vanskeligere enn det ser ut som. Tvbordet er forøvrig noe av det mest økonomisk riktige jeg har gjort den siste tiden. 250kr på jysk! Hei hei! Ellers vet dere jo alt at sofaen er fra Ikea, og at den fulgte med leiligheten. Jeg har bare gått til innkjøp av en ekstra puff for å få litt bedre sitteplass. Bordet er fra Ikea, gyngestol og lampe fra Voga.com, og bilder fra Desenio.no.


Er det ikke koselig? Dere får bare spørre hvis det er noe annet dere lurer på. Sofaputene er forresten fra H&M Home! Jeg har ikke lyst til å si så mye mer om lørdagskvelden for jeg vil bare at dere skal få se hvor hyggelig vi hadde det gjennom videosnutten. La oss nå krysse fingrene for at den blir ferdig opplastet i løpet av kvelden ihvertfall? 

Mens jeg venter spent så tror jeg at jeg skal sveipe vaskekluten her. Jeg fikk ryddet i formiddag, men det må nok vaskes litt gulv også for å få tilbake den gode, rene lukten som var her i går. Ellers kjenner jeg at jeg gleder meg maks til å lage meg noe god mat og sette meg ned i sofaen med kveldens episode av farmen..



I kveld skal det ikke leses overhodet. Bare.Slappes.Av <3

33 kommentarer

Siste innlegg