Preparing for my next party

Affiliateslenker

Bør jeg starte denne formiddagen med å si R.I.P Amerika? Jeg våknet av et mareritt klokken fem i natt, sjekket VG og lurte på om jeg i det hele tatt hadde våknet. Ikke i min villeste fantasi hadde jeg sett for meg et sånt valg-resultat. Jeg har aldri vært veldig engasjert i politikk, men her kjenner jeg nok som folk flest på en sinnsyk frustrasjon og ikke minst forvirring. Hva i all verden er det folk verdsetter med denne mannen?

Hva slags mennesker er det som stemmer på en klovn? Er det noe jeg har gått glipp av? Huff, jeg håper og ber enda for at det hele bare er en spøk, men innerst inne vet vi nok alle at tiden fremover blir skremmende. Jeg skal ikke si så mye mer om den saken, men all creds til Donalds sikkerhetssystem. At den mannen enda er i live etter alt som er blitt sagt, er nesten ubegripelig. Det systemet der får nok en hektisk tid fremover.

Jaja, det er ingenting vi kan gjøre med amerikanernes innsendte stemmer nå likevel. Hensikten med denne posten var egentlig veldig mye hyggeligere. Jeg tenkte nemlig jeg skulle vise dere mitt nyinnkjøpte festantrekk. Jeg gikk med denne kjolen i bursdag på lørdag, og følte meg så fin at jeg bare må tipse dere om den.. Elsker at den har lange armer, høy hals, sitter som støpt og glitrer. Blir kombinasjonen bedre?

Tror ikke det! Lenke til både skole og sko legger jeg med under her. Jeg kjøpte begge deler hos Nelly <3 Nå må jeg nesten se og komme meg tilbake til lesingen. Jeg har lest siden klokken syv i dag tidlig, men de anatomisidene tar seriøst ikke slutt. Haha, jeg skal være så glad når alt sitter i hodet mitt..

– Sko til 499kr HER og kjole til 399kr HER – 

Ha en fin onsdag så lenge, så sees vi igjen litt senere!
Lover å vise festhabitten min på også ved en senere anledning <3

20 kommentarer
    1. Først vil jeg bare si at jeg synes du skrev utrolig bra idag. Måten du formulerte deg på angående valge i USA. Men nok om det. Det overflatiske jeg egentlig lurte på var om kjolen er tung og om håret henger seg fast i kjolen? 😉

    2. Haha, lest litt mye ja? du er søt 😀
      ” Lenke til både skole og sko legger jeg med under her…”

    3. Amalie: Ja, det skal jeg jammen gjøre! Lager en egen julekategori så fort jeg publiserer årets første julepost 😀 Enten det er med juletree, pynt, ren julestemning eller juleoppskrifter <3

    4. Therese: <3 Tusen takk Therese. Nei kjolen er tynn i stoffet og ikke "tung" i det hele tatt, MEN jeg har glemt å nevne en ting. Glitteret drysser veldig så du må vaske den en gang før du tar den på på fest ellers ligger halve kjolen igjen i vertens sofa 😀 Håret henger forresten heller ikke fast i kjolen slik som det gjerne gjør i paljettkjoler <3

    5. Kjolen der er såå nydelig! Vurderer å bestille den selv, men lurer på om det drysser mye glitter av den?:-)

    6. Litt morsomt at du kjøpte de samme skoene som Sophie Elise blogga om i går 😅Kjempekule er de, men tydeligvis ganske smale 😮 Tror ikke jeg hadde kommet inn i de med str. 36 og litt mer “kjøttrike” legger enn deg 😂😂❤️❤️

    7. Hvordan er kjolen i størrelse? Jeg tenker litt mtp dersom man har litt rumpe og bryst, men en smal midje. Er så fort gjort at kjolene fra nelly plutselig er “rumpekorte” som jeg liker å kalle det 😀 inspirerende klesstil du har!! du finner så mange fine skatter innpå nelly 🙂

    8. Oda: Jeg bruker XS til vanlig og kjøpte denne i XS. Syntes den var helt perfekt! Ville ikke hatt den verken ørlite større eller mindre. Den satte som klistret akkurat som jeg vil ha den 🙂

    9. Så enig med deg, Marthe! At Trump nå er verdens mektigste mann er litt skummelt! Hvem vet hva han kan finne på! Det er helt utrolig at noen faktisk stemte på han! Jaja. Kjolen er forresten helt nydelig! Tror jeg må klikke den hjem, jeg også! Og skoene er også kjempefine!

    10. Anni: Tusen takk snille <3 Jeg vil si den er helt normal i størrelsen. Jeg har den i XS, og det er XS jeg bruker til vanlig i kjoler 🙂 Det er noe stretch også, men ikke veldig mye 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg