Uken som gikk…

Ukens beste dag… Jeg lever fremdeles for helgene jeg altså. Fredag og lørdag har nok en gang levert! Jeg har vært på spamorgen hos klinikk Nova, solgt unna noen siste møbler, og danset stumpen av meg sammen med bestis på byen. Jeg har vært i bursdag til Victoria, skravlet og skålet med hele jentegjengen, og best av alt: sett på brudekjoler til Kristine og nesten grått meg ihjel av synet. Jeg trodde bare det var på film man kunne bli rørt av å se bruden prøve kjoler sånn som dette, men ånei.. Karla (forlover nr.2) og jeg sto med frysninger langt opp til halsen og svelgte unna den ene klumpen etter den andre. Fy fader den mannen hennes er litt av en heldiggris!

Ukens tragikomisk… Det må nesten bli mitt stusselige forsøk på å være sporty independent denne søndagen. Kristinemor og jeg skulle jo egentlig ut på tur sammen i skogen i ettermiddag, og jeg gledet meg sånn til denne sporty affæren at jeg bestemte meg for å ta turen på egenhånd da hun sendte melding om at hun ikke kunne likevel. Joda, så. 10 minutter tuslet jeg før jeg fant ut at vinterentusiasmen hadde tatt slutt. Jeg kom ikke til skogen engang før jeg snudde og gikk hjem igjen. Altså hjelp så kaldt det er! Skal denne galskapen fortsette så må jeg vurdere å investere i en kjeledress.. Skinnbuksene duger ihvertfall ikke på tur.

Ukens cravings… Pinnekjøtt. Jeg har skikkelig julefølelsen i dag, og etter å ha sett frøken Andersen sin mystory har jeg ikke klart å tenke på annet enn kålrabistappe og salt pinnekjøtt. Har de begynt å selge det på Ikea-caféen nå? For da tror jeg at jeg tar meg en ny runde interiørshopping på tirsdag. Høhø.

Ukens små gleder… 1. Da jeg på vei til bestis fredag ettermiddag bestilte meg en pølse på Esso og jenta bak disken sa jeg skulle få den gratis. Nei, det er ikke mer som skal til! 2. Da Ingunn på Klinikk Nova kjørte meg hjem etter behandlingen min bare så jeg skulle få slippe og vente på bussen. 3. Møter med dere blogglesere. Jeg har truffet på flere av dere ute på gata den siste tiden og i helgen spesielt, og dere er så forbaska snille! Blir helt glad i hjertet av alle smil og fine ord dere kommer med <3 4. Da jeg etter timesvis med skruhjernet endelig kunne si meg ferdig med klesskapet mitt. For en glad-følelse!

Ukens nedtur… Da damen på brudebutikken sa det ikke var lov til å ta bilder.. Hehe. Årets skuffelse. Jeg hadde jo til og med full-ladet batteriet for anledningen. Prosjekt “Forevige kjoleprøvingen” ble altså fort avlyst, men synet av bestis er og forblir som limt fast på hjernen. 

Ukens innkjøp… Tre nye, gode Bikbok-gensere til høstgarderoben, og tre rålekre festkjoler fra Nelly som jeg skal se og få vist dere i et eget innlegg til uken!

Akkurat nå… Sitter jeg skrubbsulten hjemme i sofaen og skal til å koble av med litt farmen-titting. Forutenom den ikke fullt så idylliske turen min har jeg ikke gjort annet enn å lese og sove i hele dag så nå skulle jeg ha gjort mye for et spenstig, fullt kjøleskap. Jaja, jeg får lage meg litt varm tomatsuppe og fylle det proppfullt i morgen. Beste med mandagene <3

Ukens sang… Ariana Grande – Let me love you har gått på repeat her hele uken.

Kan dere sørge for å få dere en fin avslutning på uken?

10 kommentarer
    1. Hei fine du 🙂 Et litt for personlig spørsmål kanskje, men jeg prøver likevel hehe. Hva er tankene dine rundt at livet ditt er så offentlig i forhold til en eks? At han på en måte kan vite hva du gjør til enhver tid men at du ikke har noe innblikk i han sitt liv? Ikke at det er en negativ ting for deg, da det sikkert er enklere å komme seg videre uten å bli fristet til å snoke litt på livet hans. Men er det noe du helst ville vært foruten, eller er det ikke noe du tenker på? Stor klem

    2. Så rart dåke ikkje fikk ta bilde i salongen, det var jo der den filmen av meg blei laga :p
      Og gu så misunnelig eg er på dei genserane der! vil ha store tjukke gensere eg og 😉

    3. Ida: Ja, stemmer det! Når jeg tenker meg om så har jeg faktisk knipset en del bilder der inne før også da jeg prøvde noen kjoler selv, men da spurte jeg ikke om lov først. Hehe, det er det som er kluet! 😀

    4. Helene: Heisann Helene! Ja, jeg tenker litt på at han kan lese det jeg skriver og vil selvfølgelig gjøre mitt beste med å vise hensyn i forhold til det. Jeg ville ikke likt å lese om hans datingliv, på en blogg noen uker etter bruddet foreksempel så slikt ville jeg bare latt være å skrive noe om. -Men akkurat det tror jeg ikke blir et stressmoment med det første. Hehe, nå er det studier, blogg, ny leilighet og venninner som opptar all min tid. Ellers har vi fremdeles en god tone og prater i ny og ne så han behøver ikke å klikke seg inn her for å få svar på hva jeg driver med. Dessuten tipper jeg han har nok med å henge med i sin egen hverdag 🙂

    5. Hei.
      Jeg har vært fast leser av bloggen din siden du begynte å blogge. Jeg vet ikke om jeg har lagt igjen en kommentar noen gang. Jeg får bli flinkere til det nå. Uansett. Jeg har akkurat gjort det slutt med kjæresten min. Det er vondt, samtidig som det er det beste. Jeg gråter så puta mi blir våt hver kveld, men håper og tror det blir bedre for hver dag som går. Jeg leste innlegget ditt ang. hva en ikke skulle gjøre rett etter et break up. Jeg forsøker og ikke stalke han på sosiale medier, men jeg tror det er det vanskeligste for meg. Kveldene er verst.
      Jeg vil egentlig bare fortelle at midt oppe i det her, så tenker jeg på deg. Jeg sender deg gode tanker og energi. Jeg synes ikke det er lett, men finner mye trøst i bloggen din. Er innom flere ganger daglig.
      Stor klem fra en sykepleier. Du har valgt det beste yrket forresten!

    6. Du virker alltid så positiv og engasjert og det er så fint å lese. Du er en stor inspirasjon, og jeg digger at du skriver om så mye forskjellig og at det er så bra kvalitet på alle innlegene dine <3 Håper du får en bra uke 🙂

    7. Åh neeei, jeg som hadde gledet meg sånn til å se brudekjolebilder! Jaja, det får vel være en påminnelse (til meg selv inkludert) om at man burde bli flinkere til å leve i nuet i stedet for gjennom kamera/mobilen :-)<3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg