Fra kort til langt med Haircare

Annonse 

God formiddag fine dere! Håper dere våknet opp til et like nydelig syn som det jeg gjorde i dag. Det var og er fremdeles rene winter wonderland utenfor soveromsvinduet mitt! *GLIS* Jeg vet ikke hvorfor jeg er så begeistret for det blir et evig mas å komme seg til og fra steder uten bil fremover, men det er bare så nydelig å titte på trærene dekket av hvite snøflak igjen. Jeg skal faktisk straks ut på tur med bestis og hundene, bare for å beglo den snøkledde skogen <3 Hvordan har deres helg vært så langt? Jeg har vært sånn på farten det siste døgnet at jeg i grunn kjenner på behovet for en ny helg jeg, men det har vært så verdt det, for herlighet så mye hygge som har stått på min helge-agenda. Jeg skal fortelle dere mer om det i et senere innlegg, men nå tenkte jeg først å si et ord og to om kosttilskuddet jeg tar for å få håret mitt til å vokse i r-e-k-o-r-d-f-a-r-t!

Jeg har tipset og fortalt dere om Haircare tablettene før, men et så godt tips skader det ikke å repetere. Dessuten kan det hende at det finnes en splitter ny bloggleser der ute som ikke har fått med seg at den skamklipte frisyren kan reddes av noen tabletter. I sommer klippet jeg meg lob (en veldig fin en riktig nok),  og grunnen til at jeg i det hele tatt turte å gjøre det var tanken på at jeg hadde disse geniale pakkene i kjøkkenskuffen. Jeg visste at jeg bare kunne spise kosttilskuddet mitt til frokost om jeg skulle angre eller gå lei av korte frisyrer, og få et sunt og langt hår igjen på bare noen måneder. For ja Hair Care er vanvittig effektivt! Det har både jeg og en rekke andre fått bevist på etterveksten sin hver eneste måned. 

Det er kombinasjonen av blant annet biotin, ølgjør, sink og kobber i tablettene som gjør underverker på hårveksten, og tar du den anbefalte dosen din hver eneste morgen så er jeg sikker på at du kommer til å la deg begeistre like mye som meg. Jeg har gått på disse tablettene i nesten et år nå, og kommer ikke til å slutte før loben min har vokst seg like lang som extentionet mitt <3 Forhåpentligvis finner jeg da ikke ut at jeg skal klippe av meg alt igjen. Haha, det ville jo ha vært story of my life.. Lenge leve ubesluttsomhet!


Første pakke får dere til 149 kr om dere klikker den hjem HER. Vanligvis koster de 249 kr (+ frakt) så på første levering er det altså noen gode prosenter å hente! Hair Care har også åpent kjøp på 30 dager, og selv om man blir abonnent ved første bestilling så kan dette sies opp når som helst. En pakke inneholder 60 tabletter og holder for en hel måneds bruk, og ettersom dette er et kosttilskudd og ikke noe kirurgi må du ta tablettene i en periode før du kan forvente å se de store forandringene. Her snakker vi ikke on noe “langt hår over natta – magi”, men noen næringsrike tabletter som gir deg et sunnere, lengre og sterkere hår på et par måneder.

– Bestill første pakke til 149kr HER

Dere må gjerne lese mer om kosttilskuddet HER
Nå hopper jeg avgårde på tur! Ah, du deilige vintersøndag <3

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg