En real bli-ny-dag!

Sponset behandling

Åh, i dag er det ei som har vært og jåla seg! Fy søren for en behagelig start på helgen. Allerede klokken ti i dag morges lå jeg på behandlings-sengen til Cathrine og fikk vippe-påfyll, og etter en god times skravling og kos var jeg fit for fest igjen! At jeg ikke har latt meg bli avhengig av disse vippene før nå fatter jeg altså ikke. Det er jo så fint! -Også så ubeskrivelig deilig å slippe og ta på øyensminke på morgenkvisten. Litt pudder og leppestift er alt som trengs i hverdagen, og så fort øyenskyggen smøres på fredagskvelden er det jo nesten så jeg føler meg gallaklar <3 Tusen takk til min deilige bestevenninne som nok en gang har gjort meg fin. Cathrine på Klinikk Nova er jenta du vil booke time hos for vippeforlengelse eller påfyll, og det kan du gjøre ved å ringe 400 99 100.

Nydelige tuppa mi <3

Ellers har jeg testet ut noe heeelt nytt denne fredagen! Eller nytt for meg ihvertfall. Green Peel er i grunn en veldig kjent og populær behandling som mange har benyttet seg av i lange stunder allerede, men det kan jo hende at det er noen flere enn meg der ute som ikke har hørt om det før i dag? Da kan jeg i så fall fortelle at det er en supereffektiv hudpleiebehandling for både meg som bare vil styrke vinterhuden og gi den en ny glød, og for de som virkelig er plaget av synlige hudproblemer, irriterende kvisearr eller bare ønsker å bremse aldring. Green Peel finnes nemlig i tre forskjellige styrker for ulike grader av resultat!

Denne milde og gode “Party Peel” varianten som jeg tok i dag, en “Energy” mellomsterk variant som gir dypere effekt og som virker som bare fy på både kviser, store porer, pigmentflekker og arr, og en “Classic” variant som er en ganske heftig behandling hvor du faktisk fornyer hele ansiktshuden din på fem små dager. Jepp, det betyr at du vil kunne forvente rødlighet i huden etterpå, og en god del avflassning etter 3-4 dager, så akkurat denne behandlingen vil du kanskje ikke sette til en uke du har planlagt årets julebord. Hehe! Det høres kanskje brutalt ut, men det er faktisk denne varianten som er den mest populære, og det er rett og slett fordi den gir så vanvittig gode resultater. Tenk at en 100% naturlig urteblanding utviklet av hudlege Dr. Christine Schrammek fungerer så godt at det er blitt en trend å benytte seg av den i over 50 land? Hva skal man da med kjemikalier?

Jeg har bestemt meg for at jeg vil teste ut de to sterkere variantene også en gang, men det må vente til en tid jeg ikke har noen festligheter i sikte. I dag nøyet jeg meg med en “Party Peel” og det var bare helt nydelig å ligge og bli massert og dullet med i nesten en time. Akkurat hva jeg trengte etter en lang uke med geeking.

Hvis noen av mine kjære sørlandslesere skulle være plaget av hudproblemer eller bare kunne tenke seg en oppfriskende “Party peel” behandling, så kan jeg også informere om at dere får 10% på alle Green Peel varianter ved å si koden “MARTHE” når dere booker dere en time hos flinke Ingunn på Klinikk Nova! 

 10% rabatt på all Green Peel altså! Ved å oppgi koden MARTHE under booking.
Dere kan booke ved å ringe 400 99 100,
 og spør meg hvis dere lurer på noe <3

4 kommentarer
    1. Kathrine: Det er forskjellige priser på de ulike behandlingene, men de to mildeste variantene ligger på 1200-1500kr og den sterke på 2500kr, men da er det inkludert to behandlinger. Du må nemlig tilbake etter fem dager for å få en ren fukt-behandling etter at huden har begynt å flasse av 🙂

    2. Hei Marthe! 🙂
      Jeg eeeeelsker Schrammek sine produkter og de reddet meg før jeg begynte med clairsonicen min! Min mor er hudpleier så har masse stående! Er fantastiske produkter! Kos deg masse <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg