Walk in Closet – Check

Hei du fine klesskap! Endelig ble vi venner <3 Fy fader jeg har holdt på med dette i en evighet, men etter noen timer med skruhjernet i både går kveld og i dag føler jeg meg i det minste hakket mer handy! Buksehengerne ga jeg opp da målene ikke var riktige, men det ble jo innmari fint med bare hyller også? Jeg ble ihvertfall super positivt overrasket da jeg satte dem inn bare for å teste. Forandring fryder si! Bukser og skjørt tenker jeg bare å ha brettet i skuffer. Det er nemlig plass til et par hvite kommoder også her på soverommet.

– Mitt Lille Walk in Closet –

Det skal sies at halvparten av klærene mine er til vask, og at jeg ikke har den villeste idé om hvordan jeg skal få skvist dem inn her når de blir rene, men det er et problem jeg får ta siden. Heh! Nå er jeg bare så sinnsykt fornøyd over mesterverket mitt at jeg går inn og ut fra soverommet med et glis om munnen en gang i timen.

Er det ikke ryddig og fint? Haha, dette skal jeg leve på i minst en uke.

Nå er det middagskokkelering neste, og så blir jeg helt nødt til å tilbringe resten av kvelden foran sykepleiepluss.no. Ellers skal jeg forberede en ting og to til morgendagen, for da venter en lunsj med regnskapsfører Geiremann! Han inviterte meg akkurat på en matbit for å booste business-motivasjonen min litt.

Den mannen er jo seriøst best.. <3​ Ha en fortsatt fin onsdag alle sammen!

43 kommentarer
    1. sånn ser det ca ut hos meg også…..til eg beynner å hente meg klær fra skapet og ombestemmer meg hahhaahah, Men nå ahr eg skrelt ut halvparten og den halvparten kommer ikkje inn igjen. ER så lei av å dra ut klær fra skapet som ser lekre ut på hengeren,men som i mitt liv mit eller på min kroppen fungerer omtrent NULL 😀
      gratulerer <3

    2. Hvor er skapet fra? Det ble kjempe fint, er selv på jakt etter ny garderobe, fikk helt klart inspirasjon nå 😀

    3. Kanskje jeg som er blind/dum, men hvor har du bukser/skjørt, haha? Men helledussen så fint du får det Marthe <3

    4. Solveig Sønnøve: Du det fulgte med til leiligheten, men sånne skap har de i massevis av på Ikea. Det er ihvertfall der jeg har kjøpt meg dem før. Du kjøper bare skapene uten dører og innholdet for seg selv (buksehengere, skuffer, hyller, stenger osv) Billig er det også! 🙂

    5. Helene: Tusen takk 😀 Skapene fulgte med leiligheten, så jeg har bare montert av dørene *rettelse* Andrea har.. Så har jeg satt inn nytt innhold og klær. Hihi! Men slike skap får du kjøpt i massevis på Ikea 🙂

    6. Anonym: <3 Å takk! Hyggelig å høre at dere liker det 🙂 Bukser og skjørt har jeg i en kommode på soverommet. Den ene veggen som ikke synes på bildene har plass til to kommoder ved siden av hverandre så her er det nok av rom for shopping-galskapen min 😀

    7. Kjempefint klesskap!
      Men jeg lurer egentlig på noe helt annet hvis det er greit for deg!
      Hva syns du egentlig om sykepleier studie? Jeg vurderer å begynne neste år for jeg begynte på barnevern studie men funnet ut at det ble for tøft psykisk for meg, for mange tøffe historier og for mange sinte ungdommer. Tror du sykepleie blir like tøft sånn psykisk, eller tror du det blir annerledes?
      Takk på forhånd fineste deg!<3

    8. Men dette er da ikke et walk in closet? Det er jo bare et vanlig klesskap? Haha walk in closet er vel et eget rom som blir brukt som skap, eller har jeg missa helt? Hahah stilig skap da!

    9. Kjempefint klesskap!
      Men jeg lurte på noe helt annet hvis det er greit for deg!
      For jeg lurer på hvordan sykepleiestudiet er syns du? Jeg vurderer nemlig å begynne neste år. Jeg har nå begynt på barnevernstudiet men blir nok bare dette året når jeg kjenner det blir for tøft psykisk. For mye triste historier, og for mange sinte ungdommer.. Tror du jeg kommer til å oppleve det like tøft psykisk om jeg velger sykepleie? 🙂
      Takk på forhånd, fineste deg <3

    10. Haha, bra du tror du har et “walk in closet” da.. Greit du drømmer deg bort i din egen boble til enhver tid og er en smule overdreven på det meste, men å kalle det å ha et klesskap uten dører, som står inne på soverommet 40 cm fra senga, for et walk in closet.. Kjære, det er på tide du sprekker bobla di og kommer deg tilbake på jorda. Dette bli bare for dumt 🙂
      Tror de fleste hadde gleda seg til å få inspirasjon til et _faktisk_ walk in closet, men der ble hvertfall jeg skuffa.
      Jaja, du godkjenner vel ikke denne kommentaren uansett, siden du godkjenner kun de som lever samme fjortisboble som deg. Ikke at det har noe å si, dette var mer en beskjed til deg. 🙂

    11. Hei Marthe! Studerer sykepleie 1.året akkurat som deg, og jeg kjenner jeg begynner og bli rimelig stresset med tanke på eksamen og oppgaver som skal leveres snart. Hvordan klarer du å lese så mye og være konsentrert? Jeg har alltid vært flink på skolen, men overgangen fra videregående er stor. Du har ikke noen tips å dele? Blir helt gal og stresset av alt jeg har å gjøre, og da klarer jeg ikke gjøre noe som helst.. Trenger desperat litt motivasjon og tips til hvordan jeg kan gjøre det. Er ikke det at stoffet er så kjedelig, det er jo ganske interessant men blir bare så mye stoff på en gang at jeg ikke skjønner hvordan jeg skal lære meg alt sammen.. Jeg vil jo gjerne lære meg det så det sitter godt, ikke bare for eksamens del. Vil jo bli en god sykepleier! Ser ut som du har alt på stell, så vil gjerne ha noen tips om du har noe å dele! Hilsen fast leser <3

    12. Stine: Nå har jeg ikke rukket å få noe erfaring innenfor praksis enda ettersom vi ikke blir sendt ut på sykehjem før til våren, men så langt vil jeg ihvertfall si at jeg elsker studiet mitt. Synes det er superinteressant og gleder meg bare til fortsettelsen. Mulighetene er så uendelig mange ved dette studiet. Du kan velge selv om du vil ha de psykisk tøffeste jobbene eller om du vil foreksempel vil jobbe på et apotek.. Altså jeg kunne nevnt eksempler i fleng for jobbmuligheten er virkelig uendelige. Jeg tenker selv bare å prøve meg litt frem på ulike steder, få litt mer erfaring og se hvor jeg passer inn med min personlighet og mine “evner” 🙂 Jeg kan allerede nå se for meg flere avdelinger jeg overhode ikke kunne tenke meg å jobbe på fordi jeg ikke tror jeg er psykisk sterk nok, men man kan aldri vite før man har prøvd, så jeg ser frem til å få litt mer erfaring i de forskjellige praksisperiodene. <3

    13. Anonym: Ja, det har du helt rett i 🙂 Jeg har bare alltid kalt skap som dette uten dører for walk in. Man føler jo at man kan gå rett inn i skapet selv om sengen står ved siden av. Hehe!

    14. M: Heisann! Du, vi er definitivt to om å stresse i disse dager. Hehe, jeg har lest jevnt og trutt helt fra første skoleuke og likevel sitter jeg her helt overveldet over hvor mye stoff det er som skal sitte i hodet. Jeg har ikke noe mirakelhukommelse så jeg ser ikke noe annen løsning enn å sitte og lese i uendelig med timer. Jeg tenkte jeg skulle skrive et innlegg med forskjellige leseteknikker nå mot eksamen både for min egen del og dere lesere som kanskje også kunne trenge noen tips og triks. I am on it! :’) I mellomtiden: Masse lykke til! Prøv å varier lesestedene dine. Det er det som hjelper meg når min motivasjon er ikke-eksisterende <3 Eller les sammen med noen. Det er helt vanvittig lærerikt og snakke om stoffet rett etter at dere har lest det, repetere sammen og fortelle hverandre hvordan ting fungerer 🙂

    15. Du og Kristina er heldige som har Geir, han virker som om han virkelig bryr seg om dere og vil kun deres beste 🙂 skapet ble kjempefint! Kan jo hende du får plass til fler bukser nå enn om du hadde hatt buksehengere <3

    16. Så fint du har fått det. Og så kjekt med en jobblunch med tips til nye inntekts kilder. Er du flink til å ta kontakt med ulike samarbeidspartnere selv, eller tar du kun imot de du blir tilbudt som passer til deg, og de som kontakter deg? Ser du ikke har så mange annonser og reklame som andre bloggere.

    17. Super fint klesskapet ditt ble!
      Vet at du har endel filmanbefalinger så her kommer jeg med en liten anbefaling til deg selv, kan fort hende du har hørt om den, men oppfordrer deg virkelig til å se “Before the Flood” av Leonardo DiCaprio. Dette er ikke en av de vanlige spillefilmene du vanligvis tipser om, for dette er en dokumentar, faktisk en utrolig bra dokumentar om klima forandringer og truslene verden vår står ovenfor. Hvis det er en film mennesker idag virkelig burde se så er dette absolutt en av dem. Den er så utrolig relevant. Har skrevet litt om den på bloggen min, med blant annet trailer og link til hvor du kan se den gratis om det viser seg at du synes at dette temaet er interessant! 😀

    18. Jeg ble ferdig sykepleier til sommeren og vil anbefale podcasten til sykepleie pluss! Er så greit å høre på, enten på bussen, på tur eller hvor som helst. De forklarer eksamensrelevante tema på en enkel måte 🙂 Og tiden frem mot eksamen går sykt raskt, så heng i. Masse lykke til 😀 (Du finner podcasten gratis på podcast-appen)

    19. Kristina Haugen: Åå, herlig med filmtips Kristina! Tusen takk, denne høres så absolutt ut som en dokumentar film for meg. Skal sjekke ut blogginnlegget ditt med en gang jeg 🙂

    20. Kathrine: Tusen takk! Nei, jeg er superdårlig på dette med å kontakte samarbeidspartnere selv, så nå fremover er det andre baller. Må bare lære meg å sjonglere inn enda en arbeidsoppgave i hverdagen. Det skal nok gå fint. -Med litt hjelp fra snille Geiremann! <3

    21. Julie M: Ja, er evig takknemlig for at Kristina introduserte meg for han for noen år siden <3 Han er jo nesten blitt familie for oss begge nå. Hehe, både han og frisøren vår Marianne!

    22. Skapet ble kjempefint! Men blir det ikke fort støvete i rommet når klær henge fremme slik? Jeg er utrolig dårlig på å tørke støv, så jeg kan se for meg at jeg hadde vært litt for lat til å opprettholde det der!
      På den andre siden ser det jo SÅ bra ut, så jeg må nesten vurdere det likevel! 🙂

    23. Så fint! Hvor mange cm er det fra skapet til sengen og til nattbordet? Jeg har et lite soverom og vil se om jeg har plass til det 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg