– Thursday Snapshots –

God morgen, og riktig god HELG! Denne posten skulle egentlig ha vært publisert i går, men Nettavisen hadde som mange av dere fikk med dere strømbrudd nesten hele gårsdagen, så i går fikk vi bloggere oss en ufrivillig fridag gitt! Jaja, heldigvis er det ikke ofte vi har trøbbel med det tekniske på huset.

Tenk at det virkelig er lørdag alt? Jeg føler jeg har hatt helg de siste tre dagene allerede ettersom jeg bare har hatt flytting og hjemmestudier på tapeten. Skal dere ut på noe spennende i dag? Kanskje noen av dere skal ut på halloweenfest senere? Jeg har ærlig talt bare én ting på min plan, og det er lesing og mer lesing. Vel, og en oppløftende lunsjdate med bestis! Kristinemor kommer på besøk litt senere i dag, og da tar vi turen til byen for en bedre lunsj spist ute på restaurant. Det blir kos! <3
Cathrine og jeg koste oss forresten også sånn hos meg torsdag kveld. Lagde simpel tortellini-middag og spiste oss sprikkmette mens vi skravlet i vei om alt og ingenting. Jeg har enda ikke fått tv i hus, men jeg kjenner det faktisk ikke gjør noenting. Det er jo så mye hyggeligere med besøk når vi kan sitte og prate i stedet for å glane på en skjerm! Jeg må selvfølgelig ha en i hus etterhvert, men det kan jeg heller stresse med til neste uke 🙂

Håper det står bra til med dere alle. Fredagen min gikk til læring av kateterisering, møte med Geir, henting av pakker og en real fredagsfest, så i dag ser jeg frem til en roligere lørdag med studier, sofakos, tykke tepper og noe hyggelig på sumo! Vi skrives mer senere i dag, med litt mer interiør. Jeg fikk nemlig på plass mine nye stue og kjøkkenbilder i går ettermiddag, og det Ble.Så.Bra! 

– This weeks big cravings – 

Mihi, gleder meg til å vise dere <3 

19 kommentarer
    1. Og kebaben vår uti hagen står.
      Uti hagen står.
      Og der skal vi bo både vinter og vår.
      Både vinter og vår.
      Og kebaben står uti hundrede år.
      Uti hundrede år.
      Oaiaiai boff boff.
      Oaiaiai boff.
      Og kebaben vår uti hagen står.
      Uti hagen står.
      Og der skal vi ligge i soveposen vår.
      I soveposen vår.
      Og kebaben står uti hundrede år.
      Uti hundrede år.
      Oaiaiai boff boff.
      Oaiaiai boff.
      Og kebaben vår uti hagen står.
      Uti hagen står.
      Og der skal vi ligge med nattkikkerten vår.
      Med nattkikkerten vår.
      Og kebaben står uti hundrede år.
      Uti hundrede år.
      Oaiaiai boff boff.
      Oaiaiai boff.
      Og kebaben vår uti hagen står.
      Uti hagen står.
      Og madrassene våre av mose består.
      Av mose består.
      Og kebaben står uti hundrede år.
      Uti hundrede år.
      Oaiaiai boff boff.
      Oaiaiai boff.
      Og kebaben vår uti hagen står.
      Uti hagen står.
      Og bindingsverket av raier består.
      Av raier består.
      Og kebaben står uti hundrede år.
      Uti hundrede år.
      Oaiaiai boff boff.
      Oaiaiai boff.
      Og kebaben vår uti hagen står.
      Uti hagen står.
      Og bindingsverk-fyllet av granbar består.
      Av granbar består.
      Og kebaben står uti hundrede år.
      Uti hundrede år.
      Oaiaiai boff boff.
      Oaiaiai boff.
      Og kebaben vår uti hagen står.
      Uti hagen står.
      Og raie-festene av bjørkenever består.
      Av bjørkenever består.
      Og kebaben står uti hundrede år.
      Uti hundrede år.
      Oaiaiai boff boff.
      Oaiaiai boff.
      Og kebaben vår uti hagen står.
      Uti hagen står.
      Og der skal vi brenne et bittelite bål.
      Et bittelite bål.
      Og kebaben står uti hundrede år.
      Uti hundrede år.
      Oaiaiai boff boff.
      Oaiaiai boff.

    2. Det er så fint å se at du allerede koser deg sånn i ny, egen leilighet <3 Elsker det positive sinnet ditt! Ha en fantastisk lørdag, Marthe 😀

    3. Har du dekoder der du leier? Jeg kjøper alt på Rolfs Elektro. De hjelper med installasjon og kobler opp mot dekoder. Ser til at alt fungerer før de drar + tar med seg emballasjen uten ekstra kostnader. Kjøpte nettopp et 42 tommers tv av de for 4000 kr 🙂

    4. har litt coaching på tapetet, så skal eg en KJAPP tur på VITAfest og deretter må eg på skolen….så det betyr null drikking og bare en snarvisitt 😀
      ha en superduper helg <3
      elsket forresten bordet ditt i går...fikk ikkje kommentert...så sier det nå 😀 <3

    5. Hei Marthe! Vi er på jentetur i Kristiansand og tenker oss ut på byen i kveld! Hvilke utesteder foretrekker du? 🙂

    6. Kathrine: Ja det har jeg 🙂 Vet du hva, jeg skal ta turen opp på Rolfs elektro på mandag og gjøre det samme. Har savnet en tv i hele kveld, så det er bare å få fingeren ut <3 Dette hørtes supert ut!

    7. cuskima: Høres ut som en finfin helg Lin! 😀 Og så hyggelig å høre at du likte bordet i går 😀 Lykke til på skolen. Du får ta igjen skålingen ved en senere anledning du. 🙂

    8. Laila: Heisann! Hvor gamle er dere? Jeg har i grunn ikke noe fast sted jeg drar, men de få gangene jeg har vært på byen den siste tiden har det gått mellom All Inn og Harveys. Kick er også et fint, litt større lokale, men her koster det en hundrelapp å komme inn 🙂 Alle disse stedene har 20-22 års grense 🙂

    9. Korst fest -nydelig mat -massse nyheter med skolen og krysser fingrene for at alt er oppe og går på Mandag som planlagt
      Dette prosjektet har vært litt som å bygge et fly i luften 😀
      nyt helgen <3

    10. Så herlig at du koser deg i nytt hjem! Det er så godt å føle seg hjemme raskt etter man har flyttet 🙂 og du? Det har alltid forundret meg hvor lik du og Cathrine er! Jeg hadde garantert tatt dere for å være søstre, hadde jeg møtt dere på gata. Skjønne jenter, begge to!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg