Årets første julestemning

I går ble en real kosefredag! Den startet med et besøk på klinikk Nova for påfylling av vipper hos flinke Cathrine, og herregud så stolt jeg ble da hun fortalte at hun siden mitt forrige besøk var blitt fullbooket ut måneden. Blir så glad når bestis lykkes i jobben sin, for det fortjener hun så innmari sånn som hun står på om dagen. Jeg ble så fornøyd etter besøket mitt i går også, at jeg bare håper hele Kristiansand by booker time hos denne damen for vippejålerier i fremtiden. Hun har enda noen ledige timer i november og desember for både påsetting og påfylling før julebordsesongen, så det kan dere booke dere på nett HER eller ved å ringe 400 99 100 <3


Da fredagskvelden kom inviterte hun meg hjem til seg, og der ble jeg jammen sittende og drikke julebrus og spise kakemann helt til midnatt nærmet seg. Tenk for en måneds tid siden beundret jeg henne for den fine nye leiligheten hun og mannen hadde skaffet seg på justneshalvøya, og nå blir vi jammen naboer om to små dager. Håper samboeren hennes er klar for noen flere fredagskvelder som gårsdagen, for snart kommer jeg inn døren som stamgjest og tredje hjul på vognen når Cathrines middag er servert <3 Hehehe! Neida.. Joda.

Ellers behandler ikke lørdagen meg så dumt den heller. Jeg får snart Kristinemor på besøk, og hun har jeg ikke sett på flere måneder så i kveld har jeg gledet meg skikkelig til. Vi skal på vors til Annika sin vennegjeng og deretter tar vi festlighetene videre til byen. -Jeg må bare lese meg litt opp på immunforsvars-anatomi først. Morgendagen kommer nemlig til å gå til pakking og bare pakking så jeg er klar til å ta med meg første lass i nytt hjem allerede mandag ettermiddag. Håper jeg kan få knipset noen fine leilighets-bilder til dere også da!

Må jo gi dere en liten smakebit før jeg kommer meg i orden også 🙂
Ha en deilig lørdag alle sammen <3 Det skal jeg og mine ha!

15 kommentarer
    1. Herlig<3 godt å se at du koser deg, Marthe. God helg til deg og dine fine venninner! Håper lørdagskvelden deres blir festliiig

    2. Du er så flott, Marthe! Jeg blir så glad inni meg når jeg leser at du har det bra, og at det går fremover. Jeg gleder meg til å se hvordan du får det i den nye leiligheten, det kommer til å bli så fint! Håret ditt ble også utrolig fint, og du kler det like bra som det korte:) I kveld skal jeg ut å spise med flere venninner, og ser frem til det:) Håper du får en perfekt lørdagskveld, og lykke til med pakking og flytting, dette klarer du strålende! God helg, klem<3

    3. Åh d hørtes koselig ut 😀 Ikke litt tidlig med julebrus nå? :p Hehe
      Kos dere masse i kveld 🙂

    4. Ååh det hørteskoselig ut! Julestemning altså <3 Ønsker deg masse lykke til med den kommende flyttingen! Det blir stas å se leiligheten din etterhvert! Og så må jeg bare få si at den buksa du har på deg på bildet her hadde såå fin farge! Hvor er den fra? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg