You gotta love velvet

Affiliateslenker

God lørdagsmorgen alle sammen! Nå ligger jeg som et slakt på sofaen med ispose på nakken og observerer bestefar pakke kofferten min. Jeg reiser hjem igjen til sør litt senere i dag, og selvfølgelig måtte en ny nakkekink komme for anledningen. Jaja, det gjør ikke så vondt som det pleier, så jeg tør ikke klage. Jeg har hatt noen helt supre dager i Stavanger by denne uken, og er bare evig takknemlig for å ha blitt skjemt bort av besten og besta fra morgen til kveld i fem dager nå <3 De der turtelduene er bare helt forbaska nydelige å være rundt..

Ettersom vi alt er en uke inn i oktober og sesongen med julebord og festligheter er like rundt hjørnet, tenkte jeg å dele mine 10 partyfavoritter fra Nelly med dere denne lørdagsmorgenen. De har fått inn så mye fint, og skal man kapre seg de lekreste variantene så er det faktisk nå en bør slå til. Helgen før julebordet kan jeg banne på at alt er utsolgt så de neste fire ukene er det om å gjøre å holde seg hyppig oppdatert. Det skal ihvertfall jeg gjøre, så lover jeg å tipse dere også når jeg først kommer over noe jeg tror kan falle i smak. Her har dere blant annet noen velvet-favoritter, og min personlige favoritt må være nr. 5! Eller nr.6.. Eller nr.2. Jeg er jammen ikke sikker.

1. HER 2. HER 3. HER 4. HER 5. HER 6. HER 7. HER 8. HER 9. HER 10. HER 11. HER


Håper dere ser noe dere liker <3 
 Resten av utvalget til Nelly finner dere HER

4 kommentarer
    1. Liker bedre skjørt enn kjoler jeg. Kan du ikke også gi oss tips på jakker, gensere og cardigans for høst og vintervær,og ikke alltid kun kjoler?

    2. Hei Marthe 🙂 Du har en kjempefin blogg og jeg har fulgt deg i flere år men aldri lagt igjen en kommentar. Ville bare si takk for alle filmtips du har delt med oss 😀 Det har hjulpet mange søndagskvelder for å si det sånn. Nå ville jeg bare tipse deg om en film, “The Girl with all the gifts” som går på kino i disse dager. Den er sååså bra 🙂

    3. Elisa: Å for en hyggelig tilbakemelding 😀 Tusen takk Elisa! Måtte inn på youtube og se traileren nå, og den ser midt i blinken ut for meg. Skal sees enten det blir på kino eller som leiefilm når den kommer ut på viaplay 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg