Two Big Favorites

– To storfavoritter fra sminkevesken – 

Hei, og riktig god helg alle sammen! I dag starter vel til og med ferien for dere som har høstferie en uke etter oss på sørlandet. Heldiggriser <3 Jeg har brukt fredagsmorgenen på å knipse litt bilder av mine to storfavoritter fra sminkeveska mi!il Det er nemlig et par ikke-sponsede produkter som jeg virkelig har falt for de siste par ukene, og disse synes jeg faktisk fortjener litt oppmerksomhet. Etter at bestis la vipper på meg har jeg verken brukt mascara eller eyeliner, men litt skygge på lokkene har jeg lagt når jeg vil pønte meg litt ekstra, og til disse anledningene har jeg gått for et superfint palett fra Body Shop. “Down to earth 04” heter det, og består av fire lekre høstfarger som jeg blir helt nødt til å vise dere i en egen videoblogg. Ja, amatør-sminkevideo it is!

– Når jeg kommer hjem. Både skyggene og denne highlighteren kan jeg fint bruke både til hverdags og fest. Jeg smører bare litt ekstra på når solen går ned om lørdagskveldene! Highlighteren legger jeg bare på som en tynn strek over kinnbein-contouringen og duser ut med svampen i andre enden. Helt genialt, også så sykt fint resultatet blir i riktig lys. Akkurat på mine bilder synes det ikke så godt, men når lyset treffer riktig på.. Wow, Det.Nydelige.Skimmeret! Ah, synes det er så eksotisk med litt skimmer jeg da.

Spesielt når resten av hudsminken min er såpass matt som den er. Smashbox highlighteren kjøpte jeg på Kicks for.. ja hva var det? Rett under 200 lappen? -Og skyggen med de fine høstfargene fra Body Shop. Løp og kjøp, så skal jeg prøve meg på en sminkevideo så fort jeg kommer hjem. Hoho! Jeg vet det har vært etterspurt lenge.

Nå skal jeg nyte litt fredagstaco med mine fine besteforeldre før jeg hopper avgårde til Iselin for å se The Stream der. Har gledet meg til finalen helt siden forrige fredagsprogram. Synes deltakerne er så vilt flinke! 

Dere må ha en finfin fredagskveld selv <3

7 kommentarer
    1. Gleder meg kjempe til sminkevideoen du skal lage! Håper du kanskje kan begynne å lage litt flere blogginnleg eller videoer om sminke. Det hadde vært gøy!

    2. Du er så nydelig ! Virkelig ! Hvor er den t-skjorten fra ? Det var en herlig blå farge ! Ha en flott fredags kveld søte deg, Marthe <3 klem

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg