Ukens film: The Choice

God morgen alle sammen! Her skinner sola atter en dag, og jeg skal straks ut på shopping og kos med barndomsvenninnen, men aller først: Til ukens filmtips! Jaay! Denne gang er det en romantisk dramafilm som står for tur, og likte du The Notebook, The best of me, Dear John, eller The Lucky one, så vedder jeg på at du liker denne Nicholas Sparks filmen også. Er det noen som kan romantikk så er det vel den mannen der. 

– The Choice –
Travis Parker tror han har absolutt alt en mann kunne ønske seg. En god jobb, lojale venner, og en hverdag fylt med sol, strandliv, båtturer og festligheter. Noe seriøst forhold er han slett ikke på utkikk etter. Ihvertfall ikke til medisin-student Gabby Holland sjekker inn i nabohuset.. Problemet er bare at hun verken er særlig nabovennlig eller tilgjengelig da hun alt er i et langvarig forhold. Det er først når den kjekke lege-kjæresten hennes drar ut av byen Travis får muligheten til å tilbringe litt tid med henne, og det viser seg å forandre alt.. 

Mer enn det vil jeg ikke avsløre, men finn frem med lommetørkle for Sparks leverer så innmari! Her snakker vi nok en nydelig, men trøblete kjærlighetshistorie som får oss til å glise og gråte om hverandre. Jeg har sett absolutt alle filmene hans, og blir like emosjonelt ustabil hver eneste gang. For ikke å snakke om forelsket. Ikke vet jeg hvordan han får det til, men kjemien mellom skuespillerne han plukker ut er til å ta og føle på!

Jeg blir sittende igjen og føle meg helt varm og nyforelsket etter 90 minutt med disse kjærlighetshistoriene. Beste følelsen! Traileren legger jeg ved under her, og filmen kan dere leie på Viaplay for 39kr. Skulle tro jeg hadde et samarbeid med Viaplay eller noe. Heh, det har jeg altså ikke. De har bare en tendens til å ha alle filmene jeg digger. The Choice var det forresten også en leser som tipser meg om, så tusen hjertelig takk til deg!

-Og du? Se filmen med en venninne som er like glad i romantikk som deg.
Da får dere den beste filmopplevelsen og blir sittende og hulke begge to. Jeg lover!

11 kommentarer
    1. Ååå, elsker Nicholas Sparks selv, men har ikke sett denne enda.. The Longest Ride er forresten en film du burde se av han også! Leste boken jeg før jeg så filmen, og der satt jeg å gråt meg igjennom de siste 100 sidene, bare fordi jeg ble så rørt og boka var så fiiin. Haha x) Anbefales!

    2. Æææh!! JA! Denne så jeg på flyet hjem til Norge forrige mnd. og jeg gråt på flyet. For en nydelig film!. Kan nevne at jeg også så “Et helt halvt år” i samme slengen når jeg først var i gang, så flyvertinnen og mannen ved siden av satt jo bare å lo av meg. Hahahah!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg