Daniel Wellington – Classic Black

Annonse

God morgen alle sammen! I dag har jeg en stor gladnyhet til alle Daniel Wellington fans der ute. Dere har kanskje fått med dere at det ble lansert en splitter ny klokkemodell kalt “Classic Black” første oktober? En RÅfin, sort modell med de tidløse, elegante Daniel Wellington detaljene som vi alle elsker i roségull eller sølv. Jeg var så heldig å få tilsendt denne nydelige varianten med NATO-reim og detaljer i roségull allerede før lansering, og jeg har fått så mange komplimenter for den! Jeg er ikke i tvil om at denne lekkerbisken vil bli båret stolt av en mengde jenter og gutter i tiden fremover. Sort passer jo til absolutt alt!

Som med de andre Daniel Wellington klokkene kan du velge mellom skinnreimer i ulike varianter, eller NATO-reim som jeg har på min. Du kan på nettsiden deres også velge om du vil ha detaljene i roségull eller sølv, og personlig synes jeg dønn ærlig de er nøyaktig like fine. Jeg elsker den jeg har fått, men jeg har vanvittig lyst på varianten med skinnreim og sølvdetaljer også, så her tror jeg det er flere som skal få slite med å velge bare én.

– The New Classic Black –

Nå har det seg sånn at denne nye, eksklusive kolleksjonen ikke blir tilgjengelig for omverdenen før 10 oktober, men jeg har ordnet en liten VIP-kode til leserne mine! Åjada, fem dager før alle andre kan dere taste inn “martheborge” i kodefeltet på nettsiden deres, så får dere ikke bare full tilgang til å titte på alle de nye klokkene, men også mulighet for å klikke hjem et hvilket som helst produkt på 15%. Er ikke det en hyggelig morgenmelding? Hihi, en hvilken som helst klokke altså, og/eller matchende armcuffs til om dere vil <3

Bruk VIP-koden “martheborge” og få tilgang + 15% på alt HER

Rabattkoden varer ut hele oktober! Happy Shopping <3

24 kommentarer

Siste innlegg