– Lekker & Budsjettvennlig –

Hallo der fredag, og riktig god helg alle sammen! Har dere det bra? Det har ihvertfall jeg. Møte med Geir gikk superfint, og på vei hjem ble det med en splitter ny skoleveske! Jeg kjøpte meg jo en søt variant like før skolestart, med fine gulldetaljer på, og denne har jeg altså gått med hver eneste dag siden. Haha, ikke er jeg egentlig lei av den heller for den passer jo til alt, men da jeg spottet denne med sølvdetaljer på Gina Tricot i dag, bestemte jeg meg for at jeg trengte en til å variere med. 399kr betalte jeg, og 49kr for den søte skinndusken som jeg selv har hengt på. Den fant jeg forøvrig også på Gina Tricot. Hva synes dere?

Tenkte jeg skulle tipse dere om å gå til innkjøp av samme, om dere enda ikke har funnet noe pent og rimelig å ha skolebøkene i. En god sekk er jo definitivt det beste om du har mange bøker å bære på, men selv har jeg gjerne bare ett fag per skoledag, og da er det toppen to bøker som skal bli med til og fra <3 

Noen nye, rosa fredagsblomster fikk også bli med hjem, og når mannen er ferdig på jobb har han lovet å shine opp leiligheten her mens jeg lager middag, så nå sitter jeg bare og gleder meg til gulvet skal skinne og lukte himmelsk friskt! Jeg har litt å sette fingrene i denne fredagen, så jeg får baer sette i gang. Ville bare dele mitt nyeste kjøp med dere og ønske dere alle sammen en god start på helgen. 

– Eller ferien for dere som er like heldige som meg! Mihi <3

14 kommentarer
    1. nei, jeg har det ikke bra, fordi kjæresten skal reise fra meg 1 måned i strekk, vi er sjelden avskilt og jeg gruer meg. God ferie da og kos deg 🙂

    2. Så fin! Har en veske som ligner, kanskje jeg skulle hengt dusk på den og nå som jeg ser hvor fin din ble med dusk på 😀
      Forresten, hvilket redigeringsprogram bruker du på kollasjene dine for å få den rundingen med tekst i midten? 🙂

    3. Hei! Skal du ta noen innenfor trafikk på Learn? Jeg er ungdomsselger på Learn trafikkskole i Kristinasand og kan nemlig gi opptil 800 kroner i rabatt! Ta kontakt på mail hvis det er aktuelt! 🙂 Ha en fin dag videre!

    4. IdaCamilla: <3 Tusen takk! Jeg bruker bare paint til å lage en hvit runding i midten, og så putter jeg teksten inn i pixlr.com 😀 Jeg forstår meg ikke på alle disse avanserte redigeringsprogrammene så jeg gjør det sånn jeg! Hehe.

    5. Ingvild: Huffda <3 Du får prøve å se det positive i det: Dere kommer til å være forelsket som aldri før når dere sees igjen :') Å savne hverandre kan være litt godt og i blant. Hehe! Tusen takk <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg