Ukens film: Now You See Me

NOW YOU SEE ME
Ph: Barry Wetcher, SMPSP
© 2013 Summit Entertainment, LLC. All rights reserved.

Hei igjen og god kveld fra hun bloggeren uten noe liv! Hehe, neida. Joda. Jeg har akkurat gjort meg ferdig med dagens skolearbeid, og kan trygt si jeg aldri har følt meg så full av kunnskap rundt hjertets anatomi. Puh! Heldigvis synes jeg fremdeles det er så gøy at jeg sliter med å løsrive meg selv for å ta bloggepauser.

 Jaja, jeg klarte det til slutt, og dere? Det er så gøy at dere ser ut til å like disse budsjettvennlige innleggene jeg legger ut om dagen! Mer av det skal bli, jeg lover <3 -Men nå er det først på tide med et nytt filmtips her, synes dere ikke? Denne gang en spenningsvariant proppfull av kjente skuespillere. 

– Now You See Me –
Now you see me handler om fire dyktige tryllekunstnere som mottar en invitasjon om å møte opp på samme sted til samme tid. De skal delta i en storslått plan, som en mystisk bakmann står bak, og de får alle hver deres viktige rolle i spillet. Et år senere presenterer de de mest spektakulære trylleshow som ikke engang FBI kan finne fornuftige svar på. Ved å teleportere en tilfeldig mann fra publikum klarer de å rane en bank i Paris fra scenen i Las Vegas. Gevinsten av ranet deles ut til et jublende publikum, og politiet blir stående fullstendig maktesløse. 

Denne action/thrilleren får ikke noe sekser på min terning, men den var definitivt underholdende, og derfor har jeg lyst til å tipse dere om den også! Jeg er vel ikke den eneste som trenger avbrekk fra lesingen i blant? Dessuten er den som sagt proppfull av dyktige skuespillere.. Ja, her er det nesten ikke et ukjent fjes å se. Min nye mannlige favorittskuespiller “Dave Franco” har også en rolle, og *kremt* bare det var grunn nok for meg å snurre den.

Traileren legger jeg som vanlig med under her, og skulle filmen falle i smak så er det også kommet ut en film nummer 2 som jeg ikke har rukket å se enda. Denne sier kritikerne skal være bedre, så den får jeg sette av et par timer til å titte på i helgen! Den første kan dere ihvertfall leie som leiefilm på Viaplay for 39 kroner.
 

Noen som har sett dem begge allerede? Hva synes dere?

13 kommentarer
    1. Bildet nede til venstre i den kollasjen med 4 bilder er fra 2eren 🙂 er ikke samme jente i begge filmene! Du burde se 2’eren! Den er bra, så den selv igår

    2. Jeg har sett begge, og synes to’ern er kjempe bra! Mye bedre enn den første faktisk 😀
      Hvis du trenger et nytt filmtips, vil jeg anbefale deg å se The Blinde Side! Det er en utrolig morsom og fin film, basert på en sann historie 🙂 Den kan leies på Viaplay 😀

    3. Du burde se whiskey tango foxtrot, Marthe! Den er så morsom! Anbefaler også Nice guys, også en morsom film! God torsdag!

    4. Elsker Now You See Me! Tryllekunst og illusjoner er så utrolig gøy. Gledet meg til å se 2’ern i sommer på kino, men ble litt skuffet dessverre. Den er bra, men jeg synes den første var bedre.
      Jeg er veldig glad i bloggen din, Marthe, og har lagt merke til at du legger ut noen innlegg innimellom om filmer, så tenkte å tipse deg om at jeg nettopp har startet filmblogg – du kan titte innom en gang i blant for å se om du finner en film du kunne tenke deg å se 🙂

    5. Filmfanatikerne: Nei så moro med filmblogg! Jeg måtte inn og titte, og fikk lyst til å se The Walk jeg nå 😀 Skal følge med på bloggen deres når jeg trenger filmtips jeg!

    6. Du er så flink til å blogge Marthe, blir helt imponert! Du Står virkelig på, med skolen, bloggen og det sosiale!! Ta deg en fridag innimellom om du trenger det, så kommer du sterkere tilbake.. Ha en fin helg <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg