Det er bollemandag!

God mandag fra meg! Puh, først nå tar rumpa mi seg en velfortjent pause på sofaputen. Det har gått i ett i hele dag med skole, førstehjelpskurs, og ukens storhandel, og på toppen av det hele bestemte jeg meg for å bake enda en porsjon med horn, og en diger dose mandagsboller med bringebærkrem.. Ikke spør. Jeg fikk bare veldig lyst til å drikke melk med noe søtt til, og ettersom boller føltes litt sunnere enn brownies gikk jeg for det. Heh!

Ser de ikke farlig gode ut? Jeg har ikke rukket å lage middag enda, men nå som jeg har dyttet i meg tre GIGAboller vet jeg jammen ikke om jeg orker det heller. Jeg tror bare jeg må hive meg på pensum igjen, for jeg har enda litt mer å lese på før jeg kan ta kvelden med good samvittighet. Det gleder jeg meg til, for i dag tar jeg den hos bestis! Jeg har invitert meg selv på en liten jentekveld hos Cathrine, og har store planer om å ta med meg noen nybakte boller! Bringebærkrem til bør dere virkelig prøve ut en gang. Det ble så digg det! Bare pisk vanlig krem av kremfløte + 2 ts sukker og rør til slutt inn 100g rørte friske bringebær i den ferdige kremen.

Himmelsk <3 Jaja, nå er standarden for den nye uken satt. Det blir nok ikke noe sunnkost denne gangen heller, men det blir masse økonomisk studentmat! Åjada, jeg er fremdeles ivrig etter å få ned det ville mat-budsjettet, og mener jeg har pønsket ut noen lure middager til oss denne uken og. Mer om det skal jeg dele med dere senere!


Ha en fin mandagskveld <3 Og ikke glem verdens koseligste program!
En ny episode av jakten på kjærligheten snurres i kveld.. 

7 kommentarer
    1. Du er så flink ! Nyt kvelden din <3 må spørre hvor genseren er fra og om det er lenge siden du kjøpte den ? Klem <3

    2. Du har tidligere nevnt at det har vært etterspurt vegetar oppskrifter. Vet du liker kjøtt og fisk og ikke vil kutte det ut, men bønner er god og billig erstattning og ettersom du vil ha det billig så anbefaler jeg en dag i uken uten kjøtt, de middagene blir billige de, og da får du inn oppskrifter til vegetarianerne der ute også 🙂 Spiser lite kjøtt selv og ser hvor mye penger jeg har spart uten bare kjedelige retter med spaghetti i tomatsaus.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg