– Sweet Little Sunday –



Åå! Gi meg søndager som dette hver helg! Jeg kan ikke tenke meg en bedre måte å avslutte uken på. Daniel og jeg tok med oss hunden ut på hytta denne ettermiddagen og koste oss sånn i finværet. Vi pakket med oss litt usunnheter i sekken og hev oss like godt ut i robåten på en liten safari! Ekte søndagssafari med fisking og hygge <3 Blir ikke bedre enn det. Hunden koste seg glugg, og alt var top notch.. helt til jeg oppdaget at godt over tjue halvstore flått kravlet rundt på både oss og Sika. Det har nesten ikke vært et slikt udyr å se i skogen hele sommeren, men i dag.. Wow! De var over alt! Heldigvis rakk ingen å sette seg fast før vi fikk plukket dem av oss, men æsj altså. De vesnene der er virkelig på grensen til å være like motbydelige som edderkopper.
 

– Another sunday well spent – 


Nå har vi tatt en god dusj alle mann og er klare for å innta bingen når som helst. I morgen venter en ny uke, og jeg er klar for å ta den med storm. Handlelisten er skrevet, skolevesken pakket og alarmen satt på 06.00, så nå bør vel alt være på stell <3 Håper dere har fått utnyttet finværet litt dere også, om dere har vært like heldige som oss i sør. Det er jo helt vanvittig å kunne pakke med badehåndkle og bikini 18 september, men så varmt og deilig er det faktisk her!




Takk for nok en nydelig dag, Kristiansand <3

22 kommentarer
    1. Så herlig! Jeg har mast på broren min som har båt i en evighet nå, nå MÅ vi gjøre alvor av fisketuren vår før høsten banker på døren for fullt, ser jeg 🙂 Dere er skjønne!

    2. Så ut som en kjempe fin dag, Kristiansand er så utrolig fint. Var der i sommerferien. Vil garantert tilbake, i stede for å sitter her i kalde nord. Ha en fin kveld videre, og håper på en fin uke 🙂

    3. Hei Marthe! Jeg lurer på om du har noen gode oppskrifter som inneholder bringebærkesam? Min mor hadde kjøpt det men finner ikke på hva det kan brukes i. Har prøvd å Google, men blir ikke noe klokere, haha! Blir veldig glad om du har noen tips 😀 kanskje en kake?

    4. Det er trist at du synes så varmt vær er positivt i slutten av september, det er det virkelig ikke:/

    5. Kathrine: Vi har bare aldri brukt det her. Det er et ferskvann uten strømmer eller så mye som en båt i, og med årer er det liksom ikke så lett å komme opp i en farlig fart heller. Skulle vi virkelig velte uti så klarer vi begge å svømme. Spesielt i 20 grader 🙂

    6. Alexandra Emilie: Ja jeg blir bare mer og mer glad i denne byen selv. Spesielt pga været <3 Men dere har vel hatt en liten periode med varmt vær i nord også nå? 🙂

      Tusen takk snille, det håper jeg du og får!

    7. Til Trine her oppe: bruk kesam med bringebærsmak slik;
      Knust digestivekjeks nederst i et glass – kesamen – topp med eplebiter og kanel! Naam 😀

    8. Høres kosleg ut! Kva har skjedd på lårene dine? De er jo helt ripsa opp… Håper det ikke er selvskyldt.

    9. Marthe 😘
      Jeg må bare få skryte litt av deg…. Du er i mine øyne en av de beste bloggerne her til lands…du leverer ALLTID,og dine innlegg er alltid interessant og inspirerende. Alltid!! Og bildene dine er helt amazing,virkelig!! Jeg fatter ikke hvordan du klarer og sjonglere alt,helt seriøst…du har bloggen,skolen,samboer og hus&hjem,jeg tar av meg hatten for deg! 🎩 Du virker som et utrolig herlig menneske og god rett igjennom ❤️ Jeg er helt sikker på at du blir Norges beste sykepleier når den tid kommer 😷 ❤️ 👏🏼 😘 🙌🏼 ❤️

    10. Så idyllisk a gitt! Dere er heldige som har en hutte å koble av på iblant 🎉
      Det var nok ikke flått, men heller hjortelus. Her på østlandet kryr det av dem i skogen om dagen, så utrolig ekkelt! Men de er ikke farlige i det minste, phew! ☀️🌲🌲🌲

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg