– Bloggers night out –

– Med Sørlandets Beste Sushi –

God kveld, god kveld. Altså hjelp, nå er jeg så mett!! 30 sushibiter, og absolutt alt gikk ned. Haha, så mye fisk tror jeg aldri at jeg har trykket i trynet noen gang, men fy så godt det er! Kristina hadde booket bord for oss på Food Asylum til klokken syv i dag, og vi hadde så mye å prate om at vi bare aldri kom oss ut derifra igjen. Åh, jeg koser meg sånn med det kvinnemennesket at jeg går og smiler for meg selv bare av tanken på alt det morsomme hun har fortalt i en time etterpå.. For en gledesspreder den jenta er <3 Heldige meg som har ei sånn ei i livet mitt!

Nå er jeg tilbake i leiligheten igjen, og her skal det snurres film med både hund og mann hvert øyeblikk. Det blir en sen fredagskveld, men hva gjør vel det? Det er helg for svarten! I morgen skal det soves til ni, og så skal jeg ha en rolig lørdagsmorgen med en bedre frokost, bloggskriving, og mer kos av hund. Vi har henne bare i et lite døgn til, så disse siste timene skal brukes godt. Mihi! Gleder meg allerede til å legge meg i sengen med den snorkende snuten klin inntil hodeputa mi <3 


Håper dere lar dere friste av litt sushibilder i kveld!
Drar dere til sør så er denne restauranten et must å besøke <3

12 kommentarer
    1. Hege Kristin: Å herlighet, da må du komme deg på nærmeste sjappe i morgen! Haha. Det var faktisk Kristina som introduserte dette for meg for mange år siden og nå spiser jeg det minst en gang i uken. NOM <3

    2. For noen flotte jenter! Dere er så vakre begge to! Sushi ser så utrolig godt ut, og jeg har så lyst til å like det. Jeg har smakt det ca 4 ganger, og det blir bedre og bedre for hver gang:) En dag skal jeg elske sushi, det har jeg bestemt meg for:) håper du får en fin lørdag<3 klem!

    3. Det så utrolig godt ut. Har du forresten vært hos frisøren eller skulle du? Syns du va blitt så mørk i toppen 🙂

    4. Hei! Jeg lurte på om du kunne skrevet et innlegg om hvordan ting virkelig var da du dro til Sør-Afrika. Her tenker jeg selvfølgelig på ditt møte med løvene, “lionwalks”, frivillig arbeid osv som jeg leste mye om på bloggen din i 2012. Jeg ble så misunnelig og klikket hjem brosjyrer og begynte så smått å planlegge lignende tur. Jeg er glad det aldri ble noe av den turen. Nå leste jeg det grusomme innlegget til din venninne Kristina, og ble helt satt ut. Utrolig bra at hun får frem dette. Også Sophie Elise legger frem at hun ble lurt og at slike turer bare er lureri. Tenk at så mange blir lurt til å bidra til dyreplageri. Gjelder dette også for deg? Håper du lager et innlegg om dette 🙂 Viktig å få frem. Ha en fin helg <3

    5. Hedda Kalfoss: Å <3 Tusen takk Hedda! Ikke sant det blir? Jeg var ikke så fryktelig begeistret for det første gang jeg smakte det, men av en eller annen grunn bestilte jeg det om og om igjen og i dag er jeg helt gal etter det 😀 Nam altså!

      Du må ha en nydelig lørdag du også :') Stor klem

    6. Charlotte: Heisann! Reisen min til Afrika var en av de mest fantastiske turene jeg har hatt, og det var overhodet ingenting som fikk meg til å misstenke at de ansatte som jobbet der og reiseselskapet drev med noe annet enn frivillig arbeid for å ta vare på løvebestanden i Afrika. -Men så lurt kan man altså bli. Jeg er selvfølgelig veldig lei for at jeg var så naiv at jeg aldri engang stilte spørsmål som dette til dem mens jeg var der nede, men hadde jeg vært på samme gård som Sophie Elise med løvebabyer i bittesmå bur eller fått tilbud om å dra på auksjon så ville nok oppfattelsen min også vært annerledes. Jeg kan ikke finne akkurat den gården jeg var på på “svartelisten”, men ettersom jeg dro med samme reiseselskap som Sophie, Elise Bahia og disse andre bloggerne som har vært på en av de verste stedene “Antilope park” så ville jeg ikke satset på at “min” gård var noe bedre. Veldig synd for de bedriftene som faktisk driver med gode intensjoner, for jeg ville i dag aldri reist ned for å delta på noe lignende igjen i redsel for å bli lurt enda en gang. For en sinnsyk industri.. Jeg kommer aldri til å anbefale noen å dra med xplore igjen, og sletter hele Zimbabwe kategorien så ingen flere skal la seg friste til å gjøre samme feil som oss andre <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg