– On my wishlist –

Affiliateslenker

Wæææ! Endelig fredag, og bare et par øyeblikk unna helg! Denne gang er jeg klar for den. Det har vært en helt vill skoleuke som jeg på mange måter gjorde et forsøk på å avslutte med en 10 timers intens studieøkt i går, men selv om jeg enda har noen stusselige sider igjen har jeg nå klikket hjem ukens belønning. Åjada! I stedet for å unne meg et skrapelodd har jeg denne gang ringet inn helgen med å klikke hjem en splitter ny kjole. Nr.3 på bilde under her, hvis dere lurte. Hihi, er den ikke lekker? 399kr betalte jeg for den. Galskap spør du meg <3

Jeg slet litt med å bestemme meg ettersom jeg fant så mange nye favoritter i Nellys høstkolleksjon, men det ble nå nummer 3 i første omgang, så får vi sjå om ikke kjolegarderoben får et nytt tilskudd neste fredag. Hehehe, viktig å ha noe som motiverer en si! Nå skal jeg tilbringe en siste dag på skolen før jeg tar HELG med store bokstaver, og da skal jeg kose meg med både blogging og festligheter. Ah, jeg gleder meg!

1. HER 2. HER 3. HER 4. HER 5. HER 6. HER 7. HER 8. HER 9. HER 10. HER 


Håper dere ser noe dere liker! Vi skravles mer senere <3
Resten av høstkolleksjonen til Nelly finner dere 
HER
 

7 kommentarer
    1. Så masse fint! Har selv klikket hjem et par jumpsuits fra Nelly <3 Men jeg krysser fingrene for at den ene sitter bedre / ser bedre ut enn den andre, for planen er å bare behold én, hehe.

    2. Har nr 4 i rosa og nr 3 bare i sånn plain kjole, men samme stoffet. Er veldig fornøyd, men stoffet i nr 3 er ganske annerledes enn på bildet. Er liksom sånn gull-glitter i stoffet for at den skal se “metallic” ut, men det fikk ikke helt den effekten. Veldig fin uansett da! Nr 4 er dødsfin men kanskje litt knapp i størrelsen 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg