– Some of my latest –

Tenk da var vi halvveis i uken allerede. Passer meg fint, ettersom dette har vært en hard en. Vi har tre kapitler og åtti sider på en og samme uke i anatomien, hvilket betyr at jeg ikke har noe liv verken på dagtid eller kveldstid disse fem dagene, men så lenge jeg får ting gjort nå så blir altså alt mye bedre neste uke! Akkurat nå sitter jeg på biblioteket på skolen og oppdaterer dere i lunsjen. Vi har fått en to timers spisepause som jeg planlegger å bruke flittig på både pugging og mailsvaring. Håper det står bra til med dere alle? Jeg kjenner allerede litt på samvittigheten over at jeg bruker så vanvittig mange flere timer på lesing enn jobb akkurat nå, men jeg må bare tenke på at ikke alle uker er like gale. Vanligvis går det heldigvis mye enklere å sjonglere ballene <3

Mine siste antrekk får dere over og under her som et oppsummerings-bildedryss. Fortell meg det gjerne om du har en favoritt eller om du har et antrekk som er det stikk motsatte. Hehe, ja for smaken er som baken, og det synes jeg bare er morsomt! Det er ihvertfall ingen tvil om hvilke sandaler jeg har favorisert den siste måneden..

Dere får ha en sprek onsdag videre, så skal jeg bruke den siste timen på å lese litt mer om hjernen. Høhø! Vi sees igjen her litt senere i ettermiddag, før jeg stikker på kino med min nye medstudent og navnevenn. Vi skal ha nok en effektiv studiedag hjemme i hele morgen, så i kveld tar vi oss en velfortjent filmdate <3





Har du et favorittantrekk så fortell meg gjerne hvilket det er <3

30 kommentarer
    1. Dårlig samvittighet?? Jeg synes du er helt rå som får til både studier og jobb så bra som du gjør, det er veldig imponerende 🙂
      Kos deg på kino senere!

    2. Buksa i nest siste antrekk er nydelig! Vet du hvilket stoff det er i den? 🙂 Den var fra Vero Moda? Du har en utrolig fin og kul stil!

    3. Celine Lørdahl: Du, det er litt flaut ettersom jeg har vært blogger i snart seks år, men jeg stiller fremdeles bare kamera på auto.. Haha! Det hender at jeg eksperimenterer litt når jeg tar antrekksbilder, men stoort sett fikser kamera alt selv 😀 -Men veldig hyggelig at du synes jeg tar fine bilder likevel. Jeg har også et supert redigeringsprogram: Lightroom. Dette gjør og mye av jobben med farger og kontraster 🙂

    4. Maiken: <3 Å! Takk for det Maiken. Jeg kan ihvertfall bedre. Hehe! -Og heldigvis kommer det mindre hektiske uker hvor jeg får mer tid til bloggeriet mitt <3

    5. Vet ikke hva du gjør jeg, men hver gang jeg trykker meg inn på bloggen din blir jeg så glad. I dag har egentlig vært en skikkelig drittdag. Hadde fri fra studier men ble ringt etter og spurt om jeg kunne jobbe (så de 6 kapittelene jeg skulle lese i dag var det bare å sette på vent), jeg spratt opp og jobbet. Kom hjem, fjernet sminke og tok på ansiktsmaske, som jeg klarte å få i håret og nå 3 timer senere enda ikke har fått ut. Lagde kylling til middag som svidde seg, så den måtte hives. Prøvde på suppe men ble svidd den og. Så til slutt skulle jeg bare koke ris og spise men joda, svidd den og. Har gidd opp middag i dag, trykt i meg både sjokolade og potetgull, og de kapittelene kan vente til i morgen.
      Men å lese bloggen din får meg i alle fall i bedre humør så tusen takk for at du gjør meg så glad <3

    6. Marte: Åå <3 Herlighet. Kan ikke annet enn å sitte og smile her. Kjenner meg så igjen. Noen dager bare er sånn! Rett og slett. Glad for å høre at blogglesningen i det minste fikk opp humøret litt. Kos deg med potetgull og sjokolade du, og la de kapitlene vente. Du har helt sikkert gjort en kjempeinnsats på jobb, og en ny dag for lesing kommer i morgen 🙂

    7. Alle antrekkene var nydelige 🙂 Men min favoritt må være det med svarte solbriller, høstantrekk som det der er noe av det fineste som er!
      Klem

    8. Så mange fine og inspirerende antrekk!
      Men du trenger da ikke ha dårlig samvittighet for at du bruker flere timer på skolearbeid enn jobb. Syns du har oppdatert bloggen hver gang jeg klikker meg inn, og jeg er her inne hvertfall en gang om dagen så syns du er veldig flink til å oppdatere oss inni mellom all lesingen! Har lest bloggen din nå i en del år, og syns det er spennende å følge deg i den nye hverdagen din! Stå på Marthe! 🙂 <3

    9. Hei! Kjempefine antrekk alle sammen 🙂 men jeg lurer på hvor den svarte/mørkeblå(?) kjolen med blondekant er fra? Den er såå fin!
      God helg fra meg 🙂

    10. Kan ikke du lage et innlegg hvor du viser antrekk som man kan ha på lange dager på skolen? 🙂 liksom klær som er behagelige for studenter som sitter hele dager på lesesalen. Hadde vært supert med litt inspirasjon til “skoleklær” 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg