Uken som gikk…

Ukens høydepunkt… Well hello, bursdagen min! Både kvelden før da min aldeles nydelige venninnegjeng overrasket meg med surpriseparty hos Malene, og selveste dagen da jeg feiret på rolig vis hjemme med gaveåpning og min favorittmat. Synes bare bursdagsfeiring blir gøyere og gøyere jo eldre jeg blir jeg.

Ukens serie… Ettersom jeg omtrent ikke har hørt på musikk hele uken tenkte jeg denne gang å komme med et serietips i stedet. Jeg har fortalt dere om serien Narcos før, og i helgen kom endelig sesong 2 ut på Netflix! Wuhuu! Bare sånn til dere som ikke har fått det med dere alt. Daniel og jeg så første episode i går, og yes den var minst like spennende som jeg husket episodene i sesong 1 var. sees!

Ukens new in… Uniformen min med skilt og det hele tikket ned i postkassen min nå på mandag, og til tross for at jeg alvorlig talt svømte i buksene, var det virkelig bare en fryd å få den på. Plutselig gikk det enda litt mer opp for meg hva jeg faktisk har meldt meg på, og jeg gleder meg sånn over veien jeg har valgt at jeg ikke får beskrevet det godt nok. For noen spennende år jeg har i vente! Håper dere vil følge meg heele veien <3

Ukens film… Det tikket inn så mange gode tips da jeg etterlyste det under “ukens filmtips” innlegget for et par dager siden. Filmen vi endte opp med å se den kvelden ble “Southpaw”, og hjelp for en bra action/thriller. Denne kan jeg ikke annet enn å anbefale dere videre igjen! Jeg leide den på viaplay for 39 kroner om jeg husker riktig. Ellers har jeg jo vært på kino denne uken, og sett Nemo 2 i en sal med 90% barn. Hehe. Disney slår aldri feil spør du meg, og oppfølgeren sto så absolutt til forventningene mine den også.

Ukens cravings… Min egen hjemmelagde pizza. Jeg har tenkt på den hele uken, men tiden strakk liksom aldri til for baking. Først da fredagen kom slo jeg til med en spenstig variant av reker på. Høres kanskje motbydelig ut, men det var virkelig helt nydelig! Skalldyr skal ikke undervurderes verken til pasta eller pizza.

Akkurat nå… Venter jeg bare på at mitt snille mannfolk skal komme hjem fra trening så vi kan hive oss ut på antrekks-shoot. Hehe, hans store favoritthobby. Neida, men antrekks-kategorien trenger en oppdatering, og da må han bare stille opp av og til. Så fort dere er oppdatert med post nummer to kommer Siri på besøk så vi kan studere litt sammen. Vi skal forberede oss til en ny uke med læring før vi snurrer skrekkfilm som belønning..

Ukens bilde… Er det noen som kan kunsten å ødelegge et bilde så må det være Siri! Haha, ikke pokker om jeg skal få knipse et bloggbilde uten Siris sinnsyke grimase på.. Her har vi et glimrende eksemplar fra bursdagsfeiringen min! Lurer meg på om jeg får høre det nå når hun kommer på døren om bare noen timer. Heh!

Det var min uke, raskere oppsummert! Vi sees igjen her litt senere <3

9 kommentarer

Siste innlegg