I sommer har jeg…

Vet dere hva som er på sin plass når man vinker en vakker årstid farvel? En mimrebloggpost… I kveld har jeg tatt meg en good titt i bildearkivene fra både mai, juni, juli og august og plukket meg ut noen favoritter som jeg tenkte jeg skulle ta meg friheten til å dele med dere en siste gang. En oppsummering av feriemånedene har vært en fast tradisjon i flere år, men i kveld kjører jeg en ny mimrevariant inspirert av skjønne Eirin! Mihi, let’s do this.

I sommer har jeg…

…Spist sinnsyke mengder vannmelon med skje…

…Padlet i kano og fisket ørret i ferskvann…


…Hatt syforening hos meg med skalldyr, vin og verdens beste jenter…



…Kjøpt meg hagemøbler.. -Og faktisk brukt dem MASSE!


…Vært sprek, og blitt *kremt* ikke-sprek igjen…

…Reist på årets jentetur til vakre Sardinia…



…Vært på min første vinsmaking på Italiensk vingård…


…Arrangert mexicansk party for hele nabolaget…


…Hatt varme sommerdager på hesteryggen i stallen…

…Klippet av halve håret…

…Vært på familietreff i Stavanger og i 70 årsdag til min nydelige bestemor… 



…Lyst etter krabber. -og spist verdens saftigste krabbeklør morgenen etter…



…Vært på seiltur med jentene, og hatt late soldager på stranda i Kristiansand…



…Reist til Hellas på kjærestetur med min kjære samboer…



…Testet ut Via Ferrata klatring for første gang i mitt liv…


Puh! FOR noen innholdsrike måneder?! Har jeg virkelig vært med på alt dette?
Tusen takk for alt du har gitt meg av minner og opplevelser, sommeren 2016!

22 kommentarer
    1. Hei! Jeg lurte på om du kunne poste en av handlelistene dine? Synes alltid det er spennende å se, går alltid i det samme når jeg er på butikken, så litt inspo er supert! Gjerne også tips til mellommåltider og sunn snacks
      Ikke noe sånn veldig oppsatt og perfekt handleliste, men rett og slett det du skal hansle neste gang! Med vaskemidler og alt, haha!

    2. Ser ut som du har hatt en koselig sommer med mange gode. Men er det bare 36 år mellom deg og din bestemor. Da må din mor og bestemor ha fått barn tidlig?

    3. Kathrine: Hahaha, nei mente selvfølgelig 70 :’D Bestemor kom deg akkurat i forkjøpet. Fikk melding for tre minutter siden: “Marthe dåå, bestemor er 70, ikke 60 som det står på bloggen!” 😀 NÅ skal det være riktig. Hehe.

    4. Haha er så morsomt, var både på Sardinia og i Hellas i sommer jeg og helt tilfeldig:D Tvang kjæresten med på noen av aktivitetene du tipset om på Saridnia<3

    5. Det ser ut som du har hatt en helt fantastisk sommer! Du har virkelig masse å leve på ut høsten!

    6. Åh, så fint innlegg! Ser ut som en utrolig bra sommer, ja 😀 Håper jeg får vært med familien min på krabbefiske neste år 😀 Og fiske vanlig fisk! Så nostalgisk <3
      Hvor kjøpte du forresten de pinnene til å ha frukt på? "Grillspyd" med frukt. Fruktspyd kanskje, haha. Har lovt frisk frukt til et vors og skulle hatt noe slikt 🙂 De ser bedre egnet ut enn vanlig grillspyd i tre som har lik tykkelse hele veien.

    7. Asalia: <3 Hyggelig å høre at du likte det 🙂 Du, pinnene jeg har kjøpte jeg bare på meny! Det var bare meny jeg fant slike spyd på. Lette faktisk en god stund for å finne dem selv 🙂

    8. Hvor har du kjøpt buksa du har på deg på det bildet av deg og Daniel som spiller cricket?
      Herlige bilder! Ser ut som at du har hatt en fantastisk sommer!!

    9. FOR EN SOMMER!!!!!
      helt fantastisk så deilig <3
      Eg har studert, trent, studert mer, eg har øvd meg og praktisert og NÅ har eg begynt å redde liv. samle sammen mennesker så de kan begynne sine liv----sommeren forsvant i en tåke av lærdom -men hva eg tar med meg......er ubetalelig og eg går gjerne glipp av en sommer for dette....
      Endelig finne sin plass hvor mine kvaliteter kommer til sin rette er så magisk.......håper du finner den følelsen når du blir sykepleier Marthe <3
      Måtte dette året bli ditt beste -vær som vi bedre med årene og vær som whiskey too much too handle for some....
      <3 alt godt klemmeting i bøttevis og takk for at du er deg <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg